ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Τζέσικα Λανγκ, Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ, Σαμ Σέπαρντ– Πάθος, πόθος και παραλογισμός δια του τρία

Τζέσικα Λανγκ, Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ, Σαμ Σέπαρντ– Πάθος, πόθος και παραλογισμός δια του τρία 1
Getty/ Ideal Images

Η Τζέσικα Λανγκ είχε αποφασίσει να χωρίσει τον σύζυγό της Πάκο Γκράντε ενώ ζούσε με τον Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ και κοιμόταν με τον Σαμ Σέπαρντ -«μιλάμε για χάος» θα πει αργότερα.

ΑΠΟ ΕΦΗ ΑΛΕΒΙΖΟΥ

Η Τζέσικα Λανγκ είναι μια μεθυστική σταρ, ωστόσο δε βρήκε ποτέ καλύτερο ρόλο από αυτόν που ενστικτωδώς υποδύεται στην πραγματική ζωή. Τι σκέφτεται, άραγε, η ίδια για τα άγρια μποέμικα πάθη της, το Χόλιγουντ, την οικογενειακή ζωή στα δάση της Μινεσότα και τους coup de foudre έρωτές της με τον Ρώσο χορευτή Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ και τον Αμερικανό ηθοποιό Σαμ Σέπαρντ;

Η Αμερικανίδα συγγραφέας Νάνσι Κόλινς συνομίλησε με τη Τζέσικα Λανγκ το 1991 για το Vanity Fair, λίγο πριν πρωταγωνιστήσει στην ταινία του Μάρτιν Μάρτιν Σκορσέζε, Το Ακρωτήρι του Φόβου.

«Όταν το ξεκινήσαμε» λέει η Τζέσικα Λανγκ αναφερόμενη στο διάσημο ειδύλλιό της με τον Σαμ Σέπαρντ «δεν είχαμε ποτέ την πρόθεση να το σκάσουμε, να ζήσουμε μαζί, να κάνουμε οικογένεια, να κάνουμε όλα αυτά τα... κανονικά πράγματα. Ήταν απλώς αυτή η απίστευτα παθιασμένη ερωτική σχέση. Αλλά μετά δεν μπορούσαμε να το εγκαταλείψουμε».

Η Λανγκ κάθεται στο μακρύ, τραχύ τραπέζι από πεύκο αγκυροβολημένο στη ζεστή κουζίνα του ξύλινου σπιτιού της στη Μινεσότα και θυμάται την πρώτη φορά που είδε τον Σέπαρντ, πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα για την ταινία Φράνσις, μια Αδέσμευτη Γυναίκα.

Τα κινηματογραφικά σκηνικά είναι τα πιο σαγηνευτικά μέρη στον κόσμο - δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από αυτά για τη δημιουργία μιας ατμόσφαιρας ρομαντισμού και πάθους.

Μια χωρίς περιορισμούς παράνομη χαλαρότητα  

«Ήταν μια από εκείνες τις φρικτές συναντήσεις στο γραφείο του σκηνοθέτη... μιλούσε με μερικούς διαφορετικούς ηθοποιούς για τον ρόλο του Σαμ. Είχα δει τον Σαμ στο Resurrection και υπήρχε κάτι πάνω του που μου φαινόταν τόσο οικείο, ίσως επειδή είχα περάσει τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια με ξένους, είχα ζήσει με έναν Ισπανό, μετά με αυτόν τον Ρώσο, και υπήρχε κάτι πάνω στον Σαμ... τα μακριά του πόδια... αμέσως ένιωσα ότι τον ήξερα, αυτή την αγριάδα, αυτή την τυπική αμερικανική αγριάδα, μια χωρίς περιορισμούς παράνομη χαλαρότητα...

»Ο σκηνοθέτης μας σύστησε και μετά σηκώθηκε και έφυγε. Είμαστε και οι δύο τρομερά ντροπαλοί και απλά καθόμασταν εκεί. Είχα τη Σούρα [την έξι μηνών κόρη της από τον Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ] στο καροτσάκι της και ο Σαμ έμοιαζε σαν να ήταν έτοιμος να τρέξει έξω. Τελικά, τρέξαμε και οι δύο προς την έξοδο» λέει η Λανγκ σηκώνοντας τα χέρια της στον αέρα σαν να σπρώχνει κάτι μακριά.

Οι «άλλοι» 

«Είμαστε και οι δύο πολύ επικριτικοί, οπότε κρίναμε αυστηρά ο ένας τον άλλον. Μετά φύγαμε για γυρίσματα στο Σιάτλ. Τα κινηματογραφικά σκηνικά είναι τα πιο σαγηνευτικά μέρη στον κόσμο - δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από αυτά για τη δημιουργία μιας ατμόσφαιρας ρομαντισμού και πάθους. Είχα ένα προαίσθημα ότι ο Σαμ και εγώ θα ερωτευόμασταν» συνεχίζει η Λανγκ.

Πράγμα που, φυσικά, συνέβη -παρά τη σύζυγό του Σαμ, την Ο-Λαν Τζόουνς, και τη συνεχιζόμενη σχέση της Λανγκ με τον Μπαρίσνικοφ.

«Ο Σαμ ήταν τόσο μυστηριώδης εκείνη την εποχή. Πάντα εξαφανιζόταν. Κουβαλούσε όλο αυτό το πράγμα που συνέβαινε με τη μουσική και τη νυχτερινή ζωή. Ποτέ δεν είχα ιδέα τι έκανε αυτός ο άνθρωπος. Ήμουν τόσο απόλυτα απορροφημένη στο να παίζω τη Φράνσις, να έχω ένα μωρό... Ήταν σχεδόν κάτι παραπάνω από αυτό που μπορούσα να διαχειριστώ».

Αλλά η Λανγκ δεν περίμενε ότι θα το διαχειριζόταν τελικά για τόσο καιρό- υπέθεσε ότι επρόκειτο απλώς για μια περιπέτεια κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. «Σκέφτηκα ότι θα επιστρέψω στη ζωή μου, που σήμαινε τον Μίσα».

«Ήταν γραφτό να γίνει»

Γνώριζε ο Μπαρίσνικοφ για τη σχέση με τον Σέπαρντ; «Έκανα σαν να μην ήξερα ότι έβγαινε με τη Λίζα, καταλαβαίνετε;» απαντά η Λανγκ, αναφερόμενη στη Λίζα Ράινχαρντ, την μπαλαρίνα του ABT, η οποία από τη μακροχρόνια σχέση της με τον Μπαρίσνικοφ απέκτησε έναν γιο, τον Πίτερ.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων της ταινίας Φράνσις, οι δυο τους έδιναν κρυφά ραντεβού σε μέρη όπως το θρυλικό ξενοδοχείο Chateau Marmont.

«Είμαι σίγουρη ότι το ξέραμε και οι δύο, αλλά δεν το συζητήσαμε ποτέ. Στη συνέχεια, αυτό το πράγμα με τον Σαμ απλά πήρε μορφή χιονοστιβάδας. Ήταν γραφτό να γίνει, αυτό είναι όλο».

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων της ταινίας Φράνσις, οι δυο τους έδιναν κρυφά ραντεβού σε μέρη όπως το θρυλικό ξενοδοχείο Chateau Marmont. Τα πράγματα έγιναν πιο δύσκολα όταν εκείνη πέταξε στη Νέα Υόρκη για τα γυρίσματα του Tootsie, ενώ ο Σέπαρντ έμεινε στο Marin County με τη σύζυγό του και τον δεκατριάχρονο γιο του, Τζέσε Μότζο.

Ένα τέλειο τρίγωνο

«Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο σε εστιατόριο» θυμάται ένας τηλεοπτικός παραγωγός που είδε τη Λανγκ και τον Σέπαρντ γύρω στο 1982 στο Butterfield’s, ένα γειτονικό εστιατόριο στο Sunset Strip από το Chateau Marmont.

«Ήταν κυριολεκτικά προσκολλημένοι ο ένας στον άλλον πάνω από την κορυφή του τραπεζιού. Γύριζαν συνέχεια, κρατούσαν τα χέρια τους, και μετά ένα χέρι ανέβαινε στο μπράτσο, στο στόμα της Τζέσικα. Ήταν απλά πανέμορφοι και τρελά, άγρια, παθιασμένα μπλεγμένοι ο ένας με τον άλλον. Μόλις συνειδητοποιούσες ποιοι ήταν, γοητευόσουν».

Η Λανγκ, εν τω μεταξύ, είχε επίσης αποφασίσει να χωρίσει τον σύζυγό της, Πάκο Γκράντε, με τον οποίο είχε παντρευτεί το 1970.

Ας το ξεκαθαρίσουμε - χώριζε τον Πάκο, ζούσε με τον Μίσα και κοιμόταν με τον Σαμ, σωστά; «Μιλάμε για μπέρδεμα» γελάει η Λανγκ. «Ήμουν τόσο συγκλονισμένη που από τότε προσπαθώ να απλοποιήσω τη ζωή μου. Ήταν ένα χάος».

Στιγμιαία επανενωμένοι, η Λανγκ και ο Σέπαρντ σύντομα χώρισαν.

«Πίναμε, τσακωνόμασταν…»

Προσπαθώντας να ξεμπερδέψει τα πράγματα, η Λανγκ μετακόμισε τελικά από το σπίτι στο upstate της Νέας Υόρκης που μοιραζόταν με τον Μπαρίσνικοφ. «Δεν μπορούσα να είμαι σε δύο ταμπλό. Δεν ήταν στη φύση μου. Μετακόμισα στο Λος Άντζελες».

Αίσιο τέλος; Όχι ακόμα. Στιγμιαία επανενωμένοι, η Λανγκ και ο Σέπαρντ σύντομα χώρισαν. «Ήταν μια κατάσταση που δεν μπορούσε να κερδίσει κανείς» εξηγεί η ίδια. «Εκείνος ήταν παντρεμένος και εγώ είχα ένα μωρό ενός έτους. Και όταν ήμασταν μαζί ήμασταν τόσο άγριοι - πίναμε, τσακωνόμασταν, περπατούσαμε στον αυτοκινητόδρομο προσπαθώντας να ξεφύγουμε - εννοώ, πραγματικά άγρια πράγματα.

»Δεν ήθελα να συνεχίσω προς αυτή την κατεύθυνση. Έτσι σταματήσαμε να μιλάμε. Στη συνέχεια, μέσω κάποιων καλών φίλων, ξαναβρήκαμε επαφή και αυτό ήταν όλο. Εγκατέλειψε τη γυναίκα του. Ήμουν στην Αϊόβα και έκανα προπαραγωγές για το Country, οπότε με συνάντησε εκεί και πήγαμε στο Νέο Μεξικό και εκεί εγκατασταθήκαμε».

Ο χωρισμός με τον Μίσα

Αλλά μισό λεπτό, τι έγινε με τον Μιχαήλ; «Όταν ο Σαμ κι εγώ το σκάσαμε μαζί, ο Μίσα δεν το ήξερε. Ζούσαμε χωριστά. Ήξερα ότι ήταν με τη Λίζα, παρόλο που δεν ζούσαν μαζί - αυτό έγινε σχετικά πρόσφατα. Αλλά και πάλι ήταν μεγάλο σοκ όταν του είπα ότι ήμουν στο Νέο Μεξικό με τον Σαμ... Όλα αυτά που είχαμε κάνει με τον Μίσα στο παρελθόν, να έχουμε σχέσεις -είχε το μερίδιό του, πολύ περισσότερο από εμένα- ήταν πολύ ευρωπαϊκά.

»Είσαι με κάποιον άλλον ή έχεις κάποιο είδος μικρής περιπέτειας ή οτιδήποτε άλλο... αυτό είναι αποδεκτό, αρκεί να ξέρεις πού είναι το σπίτι σου, ποιος είναι ο σύντροφός σου. Το γεγονός ότι αυτός ή εγώ είχαμε σχέση δεν άλλαζε τη σχέση μας. Ήμασταν ακόμα μαζί.

»Αλλά όταν τηλεφώνησα στον Μίσα και του είπα ότι ζούσα με κάποιον άλλον, αυτό ήταν η απόλυτη προδοσία. Απλά έκλεισε το τηλέφωνο και δεν ξαναμιλήσαμε για δύο χρόνια. Ήταν μια οδυνηρή κατάσταση για όλους μας. Δεν θα ήθελα ποτέ να το ξαναπεράσω αυτό».

Παρ' όλα αυτά, η Λανγκ πίστευε ότι δεν είχαν άλλη επιλογή. «Ο Σαμ και εγώ ήμασταν τόσο ερωτευμένοι, τόσο τρελαμένοι ο ένας για τον άλλον και για το να είμαστε μαζί. Ήμασταν απολύτως αχώριστοι. Δεν μπορούσαμε καν να πάμε στο μανάβικο χωρίς ο ένας τον άλλον» λέει, ξεσπώντας σε ένα χαμόγελο.

Τρυφερός, γενναιόδωρος κι αυτοκαταστροφικός

Και τι είναι αυτό που έφερε τα πάνω κάτω στη ζωή της; Για όποιον είδε τον Σαμ Σέπαρντ να μετατρέπει το μάσημα τσίχλας σε μορφή τέχνης στο Οι Κατάλληλοι Άνθρωποι, η απάντηση της Λανγκ δεν προκαλεί έκπληξη. «Είναι ένας σπουδαίος άνθρωπος, ένας φυσικός άνθρωπος, κάτι που είναι σπάνιο. Έχω πάει με πολλούς άντρες και έχω γνωρίσει πολλούς άντρες.

»Και ξέρετε, είχα ειδύλλια με αυτό που θα λέγατε διάσημους άντρες, και κανένας δεν συγκρίνεται με τον Σαμ από άποψη ανδρισμού».

Υπήρχε κάτι πολύ σαγηνευτικό σε κάποιον που ήταν τόσο απορροφημένος από την αυτοκαταστροφή.

Η απόσταση και οι δυσκολίες

Η σχέση τους διήρκεσε «on and off για χρόνια. Υπήρχε κάτι πολύ σαγηνευτικό σε κάποιον που ήταν τόσο απορροφημένος από την αυτοκαταστροφή. Έμοιαζε πολύ με αυτό που είδατε στο All That Jazz, με το ποτό και το κάπνισμα. Αλλά ήταν απίστευτα γλυκός, τρυφερός και γενναιόδωρος. Ήταν τόσο ευγενικός σε μια εποχή που πολλοί άνθρωποι με είχαν διαγράψει.

»Υπήρχε, στον Σαμ κάτι θλιβερό. Κάτι βαθιά μοναχικό. Με αυτό συνδέθηκα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, επειδή καταλάβαινα αυτή τη μοναξιά.

«Το χειρότερο μέρος ήταν οι χωρισμοί. Ο Σαμ δεν ήταν ο τύπος του άντρα που θα ακολουθήσει μια γυναίκα παντού. Θα έρθει να μας δει, παίρνει πάντα τα παιδιά, αλλά δεν πρόκειται να μαζέψει τις βαλίτσες του, να καθίσει μαζί μας για τρεις μήνες και να χαζέψει με τα παιδιά…

»Ο Σαμ θα ήταν ευτυχισμένος αν δεν έκανα ποτέ άλλη ταινία, αν μπορούσαμε να ζήσουμε μαζί με τον άγριο, ειδυλλιακό τρόπο που είχαμε στην αρχή. Αλλά εγώ συνέχισα να θέλω να παίξω. Αυτοί οι χωρισμοί έγιναν πηγές πραγματικών, εμ, δυσκολιών για εμάς».

«Τον μπέρδεψα με τον Νουρέγιεφ»

Πίσω στον χρόνο - Η Τζέσικα Λανγκ γνώρισε τον Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ από τον σκηνοθέτη Μίλος Φόρμαν, το 1976, σε ένα πάρτι που διοργάνωσε ο Μπακ Χένρι στο Χόλιγουντ. «Θυμάμαι ότι τον είδα να στέκεται στην πισίνα» λέει μέσα από μισόκλειστα μάτια. «Δεν είχα δει ποτέ κανέναν τόσο λευκό. Ήταν σαν διάφανος. δεν ήξερα ποιος ήταν» συνεχίζει με ένα πονηρό χαμόγελο.

«Στην πραγματικότητα, τον μπέρδεψα με τον Νουρέγιεφ. Δεν ήξερα τίποτα για τον κόσμο του μπαλέτου- δεν είχα καν πάρει χαμπάρι την απίστευτη αποστασία του. Δεν είχα ιδέα για το εύρος της φήμης του.  Σίγουρα με ενδιέφερε» προσθέτει «και ήξερα ότι θα μου τηλεφωνούσε, παρόλο που δεν μιλούσε αγγλικά. Στην αρχή μιλούσαμε γαλλικά».

Ο Μπαρίσνικοφ βρισκόταν στην πόλη για να γυρίσει την ταινία Η Κρίσιμη Καμπή, αλλά δεν ήταν ένας συνηθισμένος κινηματογραφικός αστέρας. «Έμεινα άναυδη με το πόσο πολύ τον λάτρευε ο κόσμος» αναφωνεί η Λανγκ.

«Δεν είχα δει ποτέ κανέναν να του φέρονται με τον τρόπο που συμπεριφέρθηκαν σε αυτόν. Οι φασαριόζοι είναι από τους χειρότερους θαυμαστές και το βρήκα εκνευριστικό, το πώς ο κόσμος τον προσκυνούσε. Εγώ δεν άντεχα την προσοχή, αλλά ο Μίσα ήταν υπέροχος. Και όσο πιο υποτιμητικός και αγενής ήταν, τόσο πιο πολύ τον λάτρευαν. Ήταν ένα εξαιρετικό φαινόμενο σε αυτή τη χώρα, η άφιξή του, το άλμα του προς τη διασημότητα».

Ο αντισυμβατικός έρωτας της Τζέσικα και του Μιχαήλ    

Για τα επόμενα επτά χρόνια διατηρούσαν μια σχέση που αψηφούσε τις χρονικές ζώνες και τη συμβατική ηθική. «Ο Μίσα και εγώ είχαμε μεγάλη αγάπη ο ένας για τον άλλον, αλλά σίγουρα δεν ήταν ποτέ κάτι που θα μπορούσες να ονομάσεις παραδοσιακό. Δεν μοιραζόμασταν ένα διαμέρισμα, δεν κάναμε όλο αυτό το νούμερο, αλλά είχαμε μια υπέροχη ρομαντική ζωή.

»Εκείνος βρισκόταν σε περιοδεία και εγώ τον συναντούσα σε κάποιο υπέροχο μέρος, στο Παρίσι ή στη Βραζιλία. Το να μην πέφτουμε σε ρόλους συζύγων το συντηρούσε... Άλλωστε, δεν θα μπορούσαμε να ζούμε πραγματικά μαζί - είχαμε αυτούς τους καβγάδες που μας τσάκιζαν».

«Πάνω από όλα ήμασταν εραστές»

Παρ' όλα αυτά, παραδέχεται η Λανγκ, υπήρχαν στιγμές που αναρωτιόταν αν αυτό ήταν που πραγματικά ήθελε. «Δεν ήμουν έτοιμη να νοικοκυρευτώ, αλλά όλη την ώρα, στο πίσω μέρος του μυαλού μου, σκεφτόμουν ότι ίσως θα έπρεπε να ζούμε μαζί, γιατί προέρχομαι από μια πολύ αμερικανική παράδοση -είχες έναν άντρα, ζούσες μαζί του.

»Αυτό που είχαμε ήταν πολύ ευρωπαϊκό. Ήταν καλό που ζούσα στο Παρίσι όλα αυτά τα χρόνια, γιατί αυτή η πόλη έχει συνδεθεί με τους εραστές. Και, πάνω απ’ όλα, ο Μίσα κι εγώ ήμασταν εραστές. Ήξερα πάντα ότι με αγαπούσε και ότι ήταν απόλυτα αφοσιωμένος σε μένα με τον ιδιαίτερο τρόπο του».

Αυτό δεν περιελάμβανε, ωστόσο, καμία απαίτηση πίστης. «Δεν είχαμε μονογαμική σχέση μέχρι την εποχή που γεννήθηκε η Σούρα». Οι γυναικείες περιπτύξεις του Μπαρίσνικοφ δεν της προκαλούσαν ιδιαίτερη ανησυχία. «Όποιος άντρας με γοήτευσε ποτέ, ήταν γυναικάς. Μου αρέσουν οι άντρες που αγαπούν τις γυναίκες.

Τα πράγματα έγιναν πιο περίπλοκα όταν ήρθε η Σούρα «γιατί αυτή ήταν μια μετάβαση που δεν μπορούσαμε να κάνουμε - σε μια οικογένεια, μαμά και μπαμπάς». Η σύλληψη της Σούρα, λέει η Λανγκ, ήταν ένα ατύχημα.

»Ποτέ δεν βρήκα έναν άνδρα με τον οποίο ήταν εύκολο να ζήσω. Ο καθένας είχε τις δικές του δυσκολίες. Υπάρχει μια πλευρά του Μίσα που ήταν πολύ μελαγχολική, ρωσική... Αυτός ο ρομαντικός Ρώσος ποιητής. Από τη μία πλευρά, αυτό μπορεί να είναι εξαιρετικά γοητευτικό. Από την άλλη, μπορεί να είναι κάπως μοναχικό».

Η απόκτηση του παιδιού  

Τα πράγματα έγιναν πιο περίπλοκα όταν ήρθε η Σούρα «γιατί αυτή ήταν μια μετάβαση που δεν μπορούσαμε να κάνουμε - σε μια οικογένεια, μαμά και μπαμπάς». Η σύλληψη της Σούρα, λέει η Λανγκ, ήταν ένα ατύχημα.

«Όλη μου τη ζωή ήμουν τρομερά μόνη. Η απόκτηση ενός παιδιού ήταν μια θεραπεία για τη μοναξιά μου. Έχεις αυτές τις σχέσεις με άνδρες, είσαι ερωτευμένη και αγαπημένη, αλλά δεν υπάρχει τίποτα σαν την ανάγκη ενός παιδιού.

»Ποιος ξέρει; Μπορεί να ήμασταν ακόμα μαζί, αν τα πράγματα δεν είχαν πάει όπως πήγαν» λέει, σαφώς στοιχειωμένη από την ανάμνηση αυτού του αποτυχημένου ειδυλλίου.

«Αλλά ήμασταν και οι δύο πολύ προσεκτικοί με τη σχέση μας. Ήμασταν νέοι, δεν καταλαβαίνεις πόσο χρόνο αξίζει να θυσιάσεις για κάτι τέτοιο. Μερικές φορές σκέφτομαι ότι θα έπρεπε να είχαμε κάνει μεγαλύτερη προσπάθεια για να πετύχει, επειδή αγαπιόμασταν τόσο πολύ. Τον θεωρώ πολύ καλό φίλο. Ο κύκλος μας έκλεισε».

Οι χωριστοί- μαζί δρόμοι

Ο Μπαρίσνικοφ αισθανόταν τον ίδιο πόνο για τη Λάνγκ. «Λυπάμαι που η σχέση μου με την Τζέσι δεν εξελίχθηκε όπως θέλαμε και σχεδιάζαμε» είπε στις αρχές του 1990.

«Είναι μια μεγάλη λύπη που θα υπάρχει για το υπόλοιπο της ζωής μου. Ήταν -και θα είναι πάντα- μία από τις ελάχιστες γυναίκες που αγάπησα στη ζωή μου. Αλλά τώρα είμαστε πολύ καλοί φίλοι. Στην πραγματικότητα, έχουμε πολύ καλύτερη σχέση τώρα από ό,τι είχαμε ποτέ πριν».

Ο συνδετικός κρίκος σε αυτή τη σχέση, φυσικά, είναι η όμορφη κόρη τους. «Η Σούρα έχει μεγάλη αντίληψη. Για τριπλός Ιχθύς, είναι πολύ προσγειωμένη... Έχει μια έμφυτη κατανόηση ότι ο πατέρας της και εγώ πήραμε χωριστούς δρόμους... ότι εγώ βρήκα τον Σαμ και ο Μίσα βρήκε κάποια άλλη.

»Ο Σαμ υπήρξε ένας σπουδαίος φίλος και ένας πολύ καλός γονιός σε καθημερινή βάση, αλλά ποτέ δεν μπερδεύτηκε με το ποιος είναι ο πατέρας της. Ήταν πάντα ξεκάθαρο ότι είναι ο Μίσα».

Από την πλευρά του, ο Μπαρίσνικοφ ήταν πάντα δίπλα στην κόρη του. «Τον λατρεύει» αναφέρει χαρούμενη η Λανγκ. «Πιθανότατα θα βρει έναν άντρα τόσο ρομαντικό όσο ο πατέρας της. Κάθεται στο πιάνο, παίζει ένα τραγούδι που έγραψε γι’ αυτήν και σκέφτεσαι, πόσο καλύτερα μπορεί να πάει αυτή σχέση μπαμπά-κόρης;».

ΑΠΟΡΡΗΤΟ