Το 1962 η Ελίζαμπεθ Τέιλορ ήταν η πιο διάσημη γυναίκα του κόσμου και κατά πολλούς η ωραιότερη. Βασίλισσα της μεγάλης οθόνης, βραβευμένη με ένα Όσκαρ για την ερμηνεία της στο «Ζήσαμε την Αμαρτία», ενσάρκωνε όλα όσα περίμενε το κοινό από έναν κινηματογραφικό αστέρα, γνωρίζοντας ότι δίπλα στη λάμψη της σταρ έκαιγε η φωτιά μιας εκρηκτικής γυναίκας, στην οποία κανένας άνδρας δεν μπορούσε να πει όχι.
Αποδεδειγμένα: Σε ηλικία 30 ετών η Τέιλορ είχε ήδη στο ενεργητικό της τέσσερις γάμους, δύο διαζύγια, μία κηδεία –του τρίτου της συζύγου, Μάικ Τοντ– αμέτρητα διαμάντια και ένα διαλυμένο σπίτι, αυτό της καλής της φίλης Ντέμπι Ρέινολντς και του Έντι Φίσερ, του καλύτερου φίλου του Τοντ, με τον οποίο η Τέιλορ είχε συνάψει δεσμό λίγες εβδομάδες μετά τον ξαφνικό θάνατο του συζύγου της. Ο Φίσερ θα γινόταν ο τέταρτος σύζυγός της και η Τέιλορ θα αποκτούσε αμετάκλητα τη φήμη της αντροχωρίστρας, της γυναίκας-δηλητήριο.
Η είδηση ότι της είχε γίνει πρόταση να υποδυθεί την Κλεοπάτρα, την περιβόητη βασίλισσα της Αιγύπτου αντί ενός εκατομμυρίου δολαρίων, το υψηλότερο ποσό που είχε πάρει μέχρι τότε ηθοποιός, δεν εξέπληξε κανέναν. Η πρώτη προσπάθεια κινηματογράφησης του έπους όμως, το χειμώνα του 1961 στην Αγγλία, απέτυχε όταν η πρωταγωνίστρια αρρώστησε βαριά με πνευμονία, φτάνοντας κοντά στο θάνατο, ο οποίος απεφεύχθη την τελευταία στιγμή.
Μόλις 30 ετών η Τέιλορ είχε στο ενεργητικό της 4 γάμους, 2 διαζύγια, μία κηδεία –του τρίτου της συζύγου, Μάικ Τοντ– αμέτρητα διαμάντια και ένα διαλυμένο σπίτι, αυτό της Ντέμπι Ρέινολντς και του Έντι Φίσερ, με τον οποίο είχε συνάψει δεσμό αμέσως μετά τον θάνατο του συζύγου της.
Χάρη σε αυτή την περιπέτεια όμως, το Χόλιγουντ τη συγχώρεσε και την αντάμειψε με το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου το 1961. Τα γυρίσματα της «Κλεοπάτρας» ξεκίνησαν ξανά τον επόμενο χειμώνα στη Ρώμη, στα στούντιο της «Τσινετσιτά», με αλλαγμένο το καστ, πλην της Τέιλορ. Για το ρόλο του Μάρκου Αντώνιου, ο σκηνοθέτης της ταινίας, Τζο Μάνκιεβιτς, είχε επιλέξει τον ανερχόμενο Ουαλό ηθοποιό Ρίτσαρντ Μπάρτον.