ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Η νέα εποχή του Givenchy με τη Sarah Burton: Μια καμπάνια-ύμνος στη γυναικεία ομορφιά και δύναμη

Η νέα εποχή του Givenchy με τη Sarah Burton: Μια καμπάνια-ύμνος στη γυναικεία ομορφιά και δύναμη 1

Η καμπάνια παρουσιάζει έναν Givenchy διαφορετικό από την εικόνα που ίσως έχουμε συνηθίσει.

ΑΠΟ GRACE TEAM

Η Givenchy γύρισε σελίδα και παρουσίασε την πρώτη της καμπάνια υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Sarah Burton, ανοίγοντας έναν νέο δημιουργικό κύκλο για τον ιστορικό οίκο. Η επιλογή της Burton δεν είναι τυχαία: μία από τις ελάχιστες γυναίκες που βρίσκονται σήμερα στο τιμόνι ενός μεγάλου luxury brand, μια σχεδιάστρια που έχει αποδείξει ότι βλέπει και αφουγκράζεται τη γυναικεία φύση σε όλο της το εύρος – με τις ατέλειες, τη δύναμη, τη γοητεία και την ευαισθησία της.

Η νέα εποχή του Givenchy με τη Sarah Burton: Μια καμπάνια-ύμνος στη γυναικεία ομορφιά και δύναμη 2

Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν μερικά από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της εποχής μας: Adut Akech, Vittoria Ceretti, Nyaduola Gabriel, Kaia Gerber, Eva Herzigova, Emeline Hoareau και Liu Wen. Μια σύνθεση που καλύπτει διαφορετικές ηλικίες, καταβολές και σωματότυπους, αντανακλώντας το μήνυμα της Burton ότι η ομορφιά δεν έχει ένα μόνο πρόσωπο, αλλά χιλιάδες. Στο project συμμετέχουν και οι στενές συνεργάτιδές της, η στιλίστρια Camilla Nickerson και η make-up artist Lucia Pieroni, με την Burton να τονίζει πως εμπνεύστηκε όχι μόνο από τα μοντέλα, αλλά και από τις γυναίκες με τις οποίες εργάζεται καθημερινά.

Η νέα εποχή του Givenchy με τη Sarah Burton: Μια καμπάνια-ύμνος στη γυναικεία ομορφιά και δύναμη 3

Η ίδια δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Η ομορφιά όλων των γυναικών με εμπνέει – συμπεριλαμβανομένης της ομάδας μου. Ήθελα να αποτυπώσω τις υπέροχες γυναίκες με τις οποίες δουλεύω, σε πραγματικές στιγμές, όλες μαζί».

Η καμπάνια παρουσιάζει έναν Givenchy διαφορετικό από την εικόνα που ίσως έχουμε συνηθίσει. Όπως η Burton εξηγεί:
«Το έργο μου στοχεύει να δείξει τον άνθρωπο πίσω από τη μόδα. Θέλω οι γυναίκες που εργάζονται μαζί μου να φαίνονται όπως είναι στην καθημερινότητά τους – αληθινές, δυνατές και γεμάτες έμπνευση».

Η νέα εποχή του Givenchy με τη Sarah Burton: Μια καμπάνια-ύμνος στη γυναικεία ομορφιά και δύναμη 4

Οι φωτογραφίες έχουν φως, χαμόγελα, αυθορμησία και στιγμιότυπα που μοιάζουν αυθεντικά. Είναι μια απομάκρυνση από την αυστηρότητα και τη «σοβαρότητα» που συχνά συνοδεύουν τη high fashion· εδώ η μόδα δείχνει να αναπνέει, να χαίρεται, να ζει. Όπως αναφέρει η ίδια η Burton:
«Το κάλεσμα αυτής της καμπάνιας είναι να γιορτάσουμε όλες τις γυναίκες – και να δείξουμε πως η δημιουργικότητα και η μόδα μπορούν να είναι χαρά, παιχνίδι και συνεργασία».

Η νέα εποχή του Givenchy με τη Sarah Burton: Μια καμπάνια-ύμνος στη γυναικεία ομορφιά και δύναμη 5

Η Sarah Burton, μετά την πολυετή πορεία της στον οίκο Alexander McQueen, όπου εργάστηκε από το 1996 και ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση μετά τον θάνατο του Lee McQueen, ξεκινά τώρα μια καινούρια διαδρομή. Η πρώτη της συλλογή για τη Givenchy τον περασμένο Μάρτιο κέρδισε διθυραμβικές κριτικές, με την Cathy Horyn να τη χαρακτηρίζει «εντυπωσιακή» και να τονίζει ότι στα 50 της χρόνια η Burton τόλμησε να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο σε μια άλλη πόλη, με ανανεωμένη ματιά.

Αυτό που βλέπουμε μέσα από τη νέα καμπάνια είναι ξεκάθαρο: η Givenchy μπαίνει σε μια εποχή πιο ανθρώπινη, πιο φωτεινή, σχεδόν χαρούμενη. Ένα σύμπαν όπου οι γυναίκες δεν είναι άψογες εικόνες, αλλά πραγματικές παρουσίες γεμάτες ενέργεια. Ένας κόσμος στον οποίο η Sarah Burton μάς προσκαλεί – και μοιάζει να είναι ένας κόσμος στον οποίο όλοι θα θέλαμε να ζήσουμε.


Το επεισόδιο που πρέπει να ακούσεις οπωσδήποτε πριν τις γιορτές

Λίγο πριν τις γιορτές, η Ειρήνη και η Έλενα μιλούν ειλικρινά για την άτυπη (και τελικά αόρατη) πίεση της τέλειας χριστουγεννιάτικης εικόνας.


READ MORE

Exit mobile version