Η Givenchy γύρισε σελίδα και παρουσίασε την πρώτη της καμπάνια υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Sarah Burton, ανοίγοντας έναν νέο δημιουργικό κύκλο για τον ιστορικό οίκο. Η επιλογή της Burton δεν είναι τυχαία: μία από τις ελάχιστες γυναίκες που βρίσκονται σήμερα στο τιμόνι ενός μεγάλου luxury brand, μια σχεδιάστρια που έχει αποδείξει ότι βλέπει και αφουγκράζεται τη γυναικεία φύση σε όλο της το εύρος – με τις ατέλειες, τη δύναμη, τη γοητεία και την ευαισθησία της.
Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν μερικά από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της εποχής μας: Adut Akech, Vittoria Ceretti, Nyaduola Gabriel, Kaia Gerber, Eva Herzigova, Emeline Hoareau και Liu Wen. Μια σύνθεση που καλύπτει διαφορετικές ηλικίες, καταβολές και σωματότυπους, αντανακλώντας το μήνυμα της Burton ότι η ομορφιά δεν έχει ένα μόνο πρόσωπο, αλλά χιλιάδες. Στο project συμμετέχουν και οι στενές συνεργάτιδές της, η στιλίστρια Camilla Nickerson και η make-up artist Lucia Pieroni, με την Burton να τονίζει πως εμπνεύστηκε όχι μόνο από τα μοντέλα, αλλά και από τις γυναίκες με τις οποίες εργάζεται καθημερινά.
Η ίδια δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Η ομορφιά όλων των γυναικών με εμπνέει – συμπεριλαμβανομένης της ομάδας μου. Ήθελα να αποτυπώσω τις υπέροχες γυναίκες με τις οποίες δουλεύω, σε πραγματικές στιγμές, όλες μαζί».
