Το TikTok έχει πλέον μια νέα τάση που έχει κατακλύσει το διαδίκτυο: το «Group 7». Όσοι καταφέρνουν να δουν ένα συγκεκριμένο βίντεο της μουσικού Sophia James και να θεωρηθούν μέλη αυτής της ομάδας, αισθάνονται ότι έχουν εισαχθεί σε μια… «ελίτ» του μέσου. Το φαινόμενο ξεκίνησε από ένα απλό κοινωνικό πείραμα και μέσα σε λίγες ημέρες μετατράπηκε σε viral trend, με δεκάδες χιλιάδες βίντεο να εμφανίζονται με το hashtag #group7. Χρήστες πανηγυρίζουν την ένταξή τους, σχολιάζοντας πως μια δύσκολη μέρα μπορεί να γίνει καλύτερη απλώς επειδή είσαι «μέλος της ομάδας».
@sophiajamesmusic Group 7 who are you
♬ So Unfair - Sophia James
Η ιστορία ξεκινά τον Οκτώβριο του 2025, όταν η Sophia James ήθελε να προωθήσει το νέο της τραγούδι «So Unfair». Δημοσίευσε επτά διαφορετικά βίντεο ως πείραμα, για να δει ποιο από αυτά θα είχε τη μεγαλύτερη απήχηση. Το πρώτο βίντεο αφορούσε ένα πρόστιμο για παράνομη στάθμευση, ενώ το δεύτερο απλώς ονομαζόταν «Post number 2». Στο τρίτο, η James δήλωσε πως πάντα θα είναι «εναντίον του αλγορίθμου», ενώ στο τέταρτο βίντεο άρχισε να εισάγει τον κανόνα των ομάδων, λέγοντας στους θεατές: «Αν βλέπετε αυτό, είστε στην ομάδα 4».
Το έβδομο βίντεο, όμως, ήταν το καθοριστικό. Εκεί δημιούργησε το «Group 7», καλωσορίζοντας τους θεατές με τα λόγια: «Έχετε δει όλα τα επτά βίντεο, και αυτό είναι το έβδομο – απλώς ως ένα μικρό επιστημονικό πείραμα για να δω ποιο έχει τη μεγαλύτερη απήχηση. Εσείς είστε στο Group 7, καλώς ήρθατε!» Το αποτέλεσμα ήταν συντριπτικό: τα βίντεο του Group 7 έχουν ήδη φτάσει πάνω από 31 εκατομμύρια προβολές, ενώ τα υπόλοιπα έξι βίντεο είχαν σαφώς λιγότερη απήχηση.
