Η SKIMS, το καινοτόμο brand shapewear της Kim Kardashian, βιώνει μια νέα, λαμπρή εποχή με αποτίμηση που φτάνει τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια, επιβεβαιώνοντας τη θέση της όχι μόνο στην αγορά της ένδυσης αλλά και ως παγκόσμιο φαινόμενο. Ξεκίνησε δυναμικά το 2019 με μια συγκεκριμένη συλλογή shapewear, σχεδιασμένη να αγκαλιάζει και να ενισχύει κάθε σιλουέτα, και με το πέρασμα των χρόνων εξελίχθηκε σε ένα πολυσχιδές brand που περιλαμβάνει lounge-wear, activewear και πολλές άλλες κατηγορίες μόδας.
Η ταχύρυθμη ανάπτυξη της SKIMS την έχει φέρει στον πυρήνα μιας αγοράς που κυριαρχείται από μεγάλα ονόματα, όπως η Lululemon και η Alo Yoga, ενώ η στρατηγική της εταιρείας βασίζεται σε δυνατές, στοχευμένες καμπάνιες που αξιοποιούν πλήρως την επιρροή μιας μεγάλης ομάδας influencers – ανάμεσά τους οι αδελφές Kardashian, η Megan Fox και η Paris Hilton – γεγονός που ενισχύει σημαντικά την απήχησή της σε παγκόσμιο επίπεδο.
Με 18 φυσικά καταστήματα στις ΗΠΑ και παρουσία μέσω λιανοπωλητών σε όλο τον κόσμο, η SKIMS σχεδιάζει τώρα να διευρύνει την παρουσία της υιοθετώντας ένα φιλόδοξο πλάνο επέκτασης. Τα κεφάλαια από πρόσφατες επενδύσεις θα δοθούν για το άνοιγμα νέων καταστημάτων και τη διείσδυση σε διεθνείς αγορές, με στόχο να φέρει το brand ακόμα πιο κοντά στον διεθνή καταναλωτή.
Η ίδια η Kim Kardashian εκφράζει ενθουσιασμό για τα επόμενα βήματα της SKIMS, θεωρώντας πως η εταιρεία συνεχίζει να καινοτομεί και να θέτει τον πήχη ψηλά στη βιομηχανία μόδας, πρεσβεύοντας αξίες που ξεπερνούν τα απλά ενδύματα για να αγγίξουν την αυτοπεποίθηση και την αποδοχή του σώματος. Με πωλήσεις που αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια φέτος, η SKIMS δείχνει ότι είναι έτοιμη να γράψει έναν νέο, λαμπρό κύκλο στην ιστορία της μόδας, εμπνέοντας και καθοδηγώντας μια γενιά που αναζητά άνεση και στιλ χωρίς συμβιβασμούς.
