Το Παρίσι κρατούσε την ανάσα του. Στο τέλος μιας κορεσμένης Εβδομάδας Μόδας, όπου κάθε οίκος προσπάθησε να κλέψει την προσοχή, όλοι ήξεραν πως η Chanel θα ήταν η στιγμή. Και πράγματι, ο Matthieu Blazy δικαίωσε τις προσδοκίες - όχι με θεατρινισμούς ή νοσταλγία, αλλά με καθαρό όραμα.
Η πρώτη του συλλογή για τη Chanel, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026, παρουσιάστηκε στο Grand Palais, τον κατεξοχήν «ναό» του οίκου. Ο χώρος είχε μεταμορφωθεί σε ένα ολόκληρο ηλιακό σύστημα: φωτεινοί πλανήτες αιωρούνταν πάνω από το κοινό, δαχτυλίδια φωτός κινούνταν αργά, ενώ το δάπεδο αντανακλούσε το φως σαν ουράνιο σώμα. Ήταν ένα σκηνικό που θύμιζε τις εποχές του Karl Lagerfeld, όταν κάθε σόου ήταν θεατρικό γεγονός, αλλά αυτή τη φορά με έναν σαφώς πιο σύγχρονο, καθαρό και ουσιαστικό τόνο.
Ένα νέο λεξιλόγιο για τη Chanel
Ο Blazy, που ανέλαβε τον οίκο στα τέλη του 2024, γνώριζε καλά τη βαρύτητα της θέσης του. Μετά την Virginie Viard, που διατήρησε την κληρονομιά του Lagerfeld με διακριτικότητα, έπρεπε να φέρει νέα ενέργεια χωρίς να διαρρήξει τη σχέση του οίκου με την ιστορία του. Και το κατάφερε.
