ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί τη νέα καμπάνια Prada με την Scarlett Johansson

Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί τη νέα καμπάνια Prada με την Scarlett Johansson 1

Για πρώτη φορά οι δυο τους συνεργάζονται, με αφορμή την εμβληματική Galleria bag, δημιουργώντας ένα project που μοιάζει περισσότερο με κινηματογραφικό έργο παρά με διαφημιστική καμπάνια.

ΑΠΟ GRACE TEAM

Η Prada επανέρχεται με μια καμπάνια που ξεπερνά τα όρια της μόδας και ακουμπά τον κινηματογράφο, με πρωταγωνιστές δύο καλλιτέχνες που έχουν μάθει να αναδιαμορφώνουν την έννοια της αφήγησης: τη Scarlett Johansson και τον Γιώργο Λάνθιμο. Για πρώτη φορά οι δυο τους συνεργάζονται, με αφορμή την εμβληματική Galleria bag, δημιουργώντας ένα project που μοιάζει περισσότερο με κινηματογραφικό έργο παρά με διαφημιστική καμπάνια.

Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί τη νέα καμπάνια Prada με την Scarlett Johansson 2

PRADA

Το φιλμ μικρού μήκους, με τίτλο Ritual Identities, αντλεί έμπνευση από τον σουρεαλιστικό κόσμο του Λάνθιμου. Η Johansson ερμηνεύει τρεις διαφορετικές περσόνες μέσα σε αρχέτυπα σκηνικά της σύγχρονης ζωής: από μια φιγούρα-μέντορα που δίνει συνταγές-ξόρκια μέχρι μια ηρωίδα που περιπλανιέται σε μια μητρόπολη αναζητώντας αυτά τα στοιχεία, τα συλλέγει όλα στη Galleria bag της. Το φιλμ κορυφώνεται με μια τρίτη εκδοχή της Johansson που γεννιέται σχεδόν «Frankenstein-like» μέσα από μια μεταλλική σφαίρα, προσφέροντας μια αλληγορία για τις πολλαπλές ταυτότητες που όλοι κουβαλάμε.

Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί τη νέα καμπάνια Prada με την Scarlett Johansson 3

PRADA

Όπως εξήγησε η ίδια η Scarlett Johansson, η καμπάνια «είναι λιγότερο για το να υποδυθείς έναν χαρακτήρα και περισσότερο για να εκφράσεις διαφορετικές εκδοχές του εαυτού σου». Η ηθοποιός, που έχει δοκιμάσει τις δυνάμεις της σε κάθε είδος — από το Lost in Translation και το Marriage Story μέχρι το Black Widow στο σύμπαν της Marvel — βρίσκει εδώ έναν διαφορετικό καμβά, πιο προσωπικό και ποιητικό.

Για τον Γιώργο Λάνθιμο, η συνεργασία με την Prada αποτελεί φυσική συνέχεια της δουλειάς του στον κινηματογράφο. Ο σκηνοθέτης που καθήλωσε το κοινό με τα The Lobster, The Favourite, Poor Things και πιο πρόσφατα το Bugonia, μεταφέρει το χαρακτηριστικό του ύφος — σουρεαλιστικό, πλούσιο σε συμβολισμούς, γεμάτο υπόγεια ειρωνεία — σε ένα φιλμ που λειτουργεί και ως καλλιτεχνικό statement αλλά και ως ωδή στη διαχρονικότητα της Galleria bag.

Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί τη νέα καμπάνια Prada με την Scarlett Johansson 4

PRADA

Η τσάντα Prada Galleria, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2007, παραμένει μέχρι σήμερα best-seller και σύμβολο της κομψότητας του οίκου.

Η καλλιτεχνική διευθύντρια της Prada, Miuccia Prada, έχει αποδείξει ότι βλέπει τη μόδα ως πλατφόρμα πολιτιστικού διαλόγου, κι εδώ το κάνει ξανά, γεφυρώνοντας τη μαγεία του σινεμά με εκείνη του στιλ.


Το επεισόδιο που πρέπει να ακούσεις οπωσδήποτε πριν τις γιορτές

Λίγο πριν τις γιορτές, η Ειρήνη και η Έλενα μιλούν ειλικρινά για την άτυπη (και τελικά αόρατη) πίεση της τέλειας χριστουγεννιάτικης εικόνας.


READ MORE

Exit mobile version