Η Prada επανέρχεται με μια καμπάνια που ξεπερνά τα όρια της μόδας και ακουμπά τον κινηματογράφο, με πρωταγωνιστές δύο καλλιτέχνες που έχουν μάθει να αναδιαμορφώνουν την έννοια της αφήγησης: τη Scarlett Johansson και τον Γιώργο Λάνθιμο. Για πρώτη φορά οι δυο τους συνεργάζονται, με αφορμή την εμβληματική Galleria bag, δημιουργώντας ένα project που μοιάζει περισσότερο με κινηματογραφικό έργο παρά με διαφημιστική καμπάνια.
PRADA
Το φιλμ μικρού μήκους, με τίτλο Ritual Identities, αντλεί έμπνευση από τον σουρεαλιστικό κόσμο του Λάνθιμου. Η Johansson ερμηνεύει τρεις διαφορετικές περσόνες μέσα σε αρχέτυπα σκηνικά της σύγχρονης ζωής: από μια φιγούρα-μέντορα που δίνει συνταγές-ξόρκια μέχρι μια ηρωίδα που περιπλανιέται σε μια μητρόπολη αναζητώντας αυτά τα στοιχεία, τα συλλέγει όλα στη Galleria bag της. Το φιλμ κορυφώνεται με μια τρίτη εκδοχή της Johansson που γεννιέται σχεδόν «Frankenstein-like» μέσα από μια μεταλλική σφαίρα, προσφέροντας μια αλληγορία για τις πολλαπλές ταυτότητες που όλοι κουβαλάμε.
PRADA
Όπως εξήγησε η ίδια η Scarlett Johansson, η καμπάνια «είναι λιγότερο για το να υποδυθείς έναν χαρακτήρα και περισσότερο για να εκφράσεις διαφορετικές εκδοχές του εαυτού σου». Η ηθοποιός, που έχει δοκιμάσει τις δυνάμεις της σε κάθε είδος — από το Lost in Translation και το Marriage Story μέχρι το Black Widow στο σύμπαν της Marvel — βρίσκει εδώ έναν διαφορετικό καμβά, πιο προσωπικό και ποιητικό.
