Ο Luca Guadagnino είναι ένας σκηνοθέτης που ξέρει καλά ότι η μόδα μπορεί να λειτουργήσει σαν σιωπηλός αφηγητής, δίνοντας βάθος και νέο νόημα στις εικόνες. Στο κόκκινο χαλί Βενετίας, με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του ταινίας After the Hunt, ο Guadagnino βρέθηκε στο επίκεντρο όχι μόνο για το φιλμ του, αλλά και για την αισθητική του επιλογή: ένα slogan T-shirt Dior Men, σχεδιασμένο από τον JW Anderson, με τη φράση «No Dior, No Dietrich».
Photo by Elisabetta A. Villa/Getty Images
Είναι μια ιστορική αναφορά που μας ταξιδεύει στο 1950, όταν η Marlene Dietrich, λίγο πριν πρωταγωνιστήσει στην ταινία Stage Fright του Alfred Hitchcock, ξεκαθάρισε στους παραγωγούς πως θα συμμετείχε μόνο υπό έναν όρο: να ντυθεί αποκλειστικά από τον Christian Dior. «No Dior, no Dietrich», είπε με αφοπλιστική αυτοπεποίθηση, απαιτώντας να της αναγνωριστεί το δικαίωμα να διαμορφώνει η ίδια την κινηματογραφική της εικόνα. Εκείνη η στιγμή δεν ήταν απλώς το καπρίτσιο μιας σταρ, αλλά μια δήλωση για τη σημασία της μόδας στη διαμόρφωση χαρακτήρων και στην αφήγηση μιας ιστορίας.
Με την επιλογή του, ο Luca Guadagnino επανέφερε στη δημόσια σφαίρα αυτόν τον διάλογο ανάμεσα στο σινεμά και τη μόδα. Το T-shirt γίνεται φόρος τιμής στη δύναμη της Dietrich, που έσπασε τα όρια ανάμεσα στον ρόλο και την προσωπικότητα. Παράλληλα, λειτουργεί και ως ένδειξη εμπιστοσύνης και φιλίας προς τον Jonathan Anderson, τον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, που επιχειρεί να γράψει το επόμενο κεφάλαιο στη σχέση Dior – σινεμά.
