Η πλατφόρμα πολυτελών αγορών Lyst κυκλοφόρησε για το τέταρτο τρίμηνο του 2024, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία του οίκου Miu Miu ως το «πιο hot brand» της χρονιάς. Η Miu Miu διατήρησε την πρώτη θέση για τρίτη φορά στα τελευταία τέσσερα τρίμηνα, με μόνο τον Loewe να την εκτοπίζει στο δεύτερο τρίμηνο.
Ωστόσο, η έκθεση του Lyst φέρνει στο φως μια ενδιαφέρουσα μετατόπιση στην αγορά πολυτελείας: τα brands υψηλής ραπτικής δεν κυριάρχησαν απόλυτα. Αντιθέτως, η ζήτηση για πιο προσιτά luxury labels, όπως τα Coach, Cos και Massimo Dutti, σημείωσε μεγάλη άνοδο. Αυτή η στροφή δείχνει ότι οι καταναλωτές επανεξετάζουν την αξία των πολυτελών οίκων και ανακαλύπτουν νέες, πιο προσιτές επιλογές.
Το τέταρτο τρίμηνο, η Miu Miu διατήρησε την κορυφή, ενώ η Prada – η μητρική της εταιρεία – σταθεροποιήθηκε στην τρίτη θέση καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.
Ο Saint Laurent σημείωσε σημαντική πρόοδο, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δυναμική της το 2024.