Για πρώτη φορά στην ιστορία του brand, ο οίκος Saint Laurent κατέκτησε την κορυφή του Lyst Index, σύμφωνα με την έκθεση για το τρίτο τρίμηνο του 2025 (Ιούλιος–Σεπτέμβριος) που δημοσιεύτηκε την Τετάρτη. Το brand του ομίλου Kering εκτόπισε τη Miu Miu, η οποία είχε παγιωθεί στις τρεις πρώτες θέσεις εδώ και πάνω από έναν χρόνο, καταλαμβάνοντας τώρα τη δεύτερη θέση.
Η κατάταξη του Lyst Index – που αποτυπώνει τις παγκόσμιες αναζητήσεις, τις πωλήσεις και το buzz γύρω από τα fashion brands – αντικατοπτρίζει τη συνεχή ανακατάταξη στο δημιουργικό τοπίο της μόδας. Στο τρίτο τρίμηνο, η Loewe σημείωσε σημαντική πτώση, από τη δεύτερη θέση στο Νο8, ενώ η Cos ανέβηκε τέσσερις θέσεις για να κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο. Την πεντάδα συμπληρώνουν οι The Row και Coach, που κατέλαβαν την τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα, με την Prada να ακολουθεί στην έκτη, σημειώνοντας πτώση δύο θέσεων.
Η Skims της Kim Kardashian διατήρησε την 15η θέση, ενώ η Stone Island επέστρεψε στη λίστα στη θέση 19, χάρη σε αύξηση 115% στις αναζητήσεις, που αποδίδεται στην πολυσυζητημένη επανένωση των Oasis.
Ανάμεσα στα brands που κινήθηκαν πιο δυναμικά αυτό το τρίμηνο, ξεχώρισε το παριζιάνικο Nour Hammour, γνωστό για τα δερμάτινα πανωφόρια του, με αύξηση 49% στη ζήτηση. Η Nike κατέγραψε άνοδο 7% υπό τον νέο CEO, Elliot Hill, ενώ η Madewell ανέβηκε 34%, ως μέρος της αναβίωσης των λεγόμενων “mall brands” - των δημοφιλών αλυσίδων που επιστρέφουν στο προσκήνιο χάρη στη νοσταλγία και την προσβασιμότητά τους.
