Ο οίκος Saint Laurent παρουσιάζει τη φθινοπωρινή του καμπάνια με τίτλο “Velvet Heat”, μέσα από έναν κινηματογραφικό φακό που συνδυάζει αυθορμητισμό και ακατέργαστη αισθητική. Πρωταγωνίστριες της καμπάνιας, δύο εμβληματικές γυναίκες της μόδας και της κουλτούρας: η Kate Moss και η Chloë Sevigny.
Ο φακός του Mert Alas απαθανατίζει τις δύο μούσες σε σκηνές χωρίς σκηνοθεσία ή σενάριο, δημιουργώντας την αίσθηση ενός καλοκαιρινού road movie στο Λος Άντζελες. Η Moss οδηγεί ένα ρετρό κάμπριο φορώντας ένα shearling παλτό σε γήινες αποχρώσεις, πάνω από ένα μικρό μαύρο φόρεμα, εκπέμποντας άνεση και διαχρονική κομψότητα.
Η καμπάνια δεν αφορά μόνο τη μόδα, αλλά και τη διάθεση: ανεπιτήδευτη, προσωπική, σχεδόν ιδιωτική. Η Kate Moss μεταμορφώνει τα κομμάτια της pre-fall συλλογής του Anthony Vaccarello σε προέκταση του εαυτού της. Από ένα απλό γκρι πουλόβερ με πολυτελή αξεσουάρ, έως μια silk τουνίκ σε μουσταρδί τόνο ή ένα ρομαντικό lingerie look σε εσωτερικό χώρο – κάθε εμφάνιση μοιάζει με αφήγηση.
Η Chloë Sevigny προσθέτει τη δική της μοναδική ενέργεια στη φωτογράφιση, καθώς εμφανίζεται σε μια ανεπιτήδευτη σκηνή, στην πισίνα δίπλα στη Moss, ντυμένες και οι δύο με μαύρα slip φορέματα και δαντέλα, αποπνέοντας μοναδικό αισθησιασμό και σαγήνη. Ποζάρουν αγκαλιασμένες, φορώντας τα μαύρα γυαλιά ηλίου τους που «φωνάζουν» ιδιωτικότητα και πολυτέλεια, ενώ μέσα από το νερό αντνακλά η λάμψη από τα χρυσά bangle βραχιόλια τους.
Η παρουσία της Frankie Rayder ολοκληρώνει την αίσθηση μιας παλιάς, αλλά ταυτόχρονα σύγχρονης παρέας "it girls", σε look που συνδυάζει ανδρόγυνη αυστηρότητα με glam λεπτομέρειες.
Η συλλογή χαρακτηρίζεται από έντονες αντιθέσεις: εφαρμοστά και φαρδιά κομμάτια, απαλές υφές και δομημένες γραμμές, vintage στοιχεία και μοντέρνα λεπτομέρεια. Οι signature τσάντες του οίκου – Icare, Jamie, Loulou – εμφανίζονται διακριτικά στο κάδρο, όπως και τα γεωμετρικά cat-eye γυαλιά ηλίου που συνοδεύουν σχεδόν κάθε look.
