Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες αποχής από celebrity καμπάνιες, ο εμβληματικός γαλλικός οίκος Maison Margiela κάνει ένα ιστορικό βήμα, επιλέγοντας τη Miley Cyrus ως το πρώτο επίσημο πρόσωπο της μάρκας. Από την ίδρυσή του το 1988, το Maison Martin Margiela λειτουργούσε υπό αυστηρούς κανόνες ανωνυμίας· ο ιδρυτής Martin Margiela απέφευγε συνεντεύξεις, και κάθε επικοινωνία με τα μέσα γινόταν μέσω φαξ ή τηλεφώνου. Με την αποχώρησή του το 2009, η δημιουργική ομάδα παρέμεινε ανώνυμη, διατηρώντας την πεποίθηση ότι η μόδα είναι συλλογική προσπάθεια και όχι έργο ενός μόνο ανθρώπου.
Η επιλογή της Miley Cyrus για την καμπάνια AW25 του οίκου σηματοδοτεί μια νέα εποχή, όπου η διασημότητα δεν αντιβαίνει στην ταυτότητα του Maison Margiela, αλλά αντίθετα ερμηνεύεται μέσα από την αισθητική του. Οι φωτογραφίες του Paolo Roversi αποτυπώνουν τη Cyrus σε μουντά, σχεδόν μυστηριώδη πορτρέτα, με το σώμα της μερικώς βαμμένο λευκό, σε φόρο τιμής στην τεχνική bianchetto που εισήγαγε ο οίκος το 1989. Το αποτέλεσμα είναι ένα παιχνίδι φωτός και σκιάς, όπου το πρόσωπο της Miley, ενώ κεντρικό, γίνεται αφορμή για εξερεύνηση της φόρμας, της υφής και του σχεδιαστικού DNA του Margiela.
Η ίδια η Cyrus σχολίασε για την εμπειρία της: «Τα γυμνά του Paolo είναι τόσο iconic και χαρακτηριστικά για την τέχνη του. Το να σταθώ γυμνή για μια καμπάνια μόδας ήταν σημαντικό· φορούσα μόνο body paint και τα χαρακτηριστικά βαμμένα Tabi μποτάκια. Εκείνη τη στιγμή, εγώ και ο Margiela γίναμε ένα». Η δήλωση αυτή αποτυπώνει την ένωση ανάμεσα στη φιλοσοφία του οίκου και την προσωπικότητα της καλλιτέχνιδας, που από τη στιγμή που μπήκε στον κόσμο του Margiela, έγινε μέρος της μυθολογίας του brand.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Miley δεν είναι ξένη στον οίκο· ήδη από το 2023 είχε εισέλθει στην εποχή Margiela μέσα από τα looks του single της “Used To Be Young”, ενώ εμφανίστηκε με δημιουργίες του οίκου στα Grammy του 2024 και στο Vanity Fair Oscar Party το 2025. Η νέα καμπάνια απλώς επιβεβαιώνει αυτό που όλοι γνώριζαν: η Miley Cyrus είναι πλέον μια Margiela girl, και η αισθητική της συνδέεται ανεξίτηλα με την επαναστατική και ανώνυμη κληρονομιά του οίκου, φέρνοντας την παράδοση του brand στο σήμερα με ένα μοντέρνο, δυναμικό πρόσωπο.
