Η Gucci αποφάσισε να ξαναγράψει τους κανόνες της παρουσίασης, αντικαθιστώντας την παραδοσιακή πασαρέλα με μια κινηματογραφική εμπειρία που θύμιζε περισσότερο θεατρικό δρώμενο παρά επίδειξη μόδας. Στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, η ταινία The Tiger αποτέλεσε το σκηνικό για το ντεμπούτο του Demna στον οίκο. Σε σκηνοθεσία του Spike Jonze, βραβευμένου με Όσκαρ, και της Halina Reijn, η ταινία μετέτρεψε το λανσάρισμα μιας συλλογής σε ένα πολυεπίπεδο αφήγημα για την εξουσία, την πολυτέλεια και το χάος.
Η Demi Moore είχε τον κεντρικό ρόλο, ως επικεφαλής της Gucci αλλά και «πρόεδρος της Καλιφόρνιας», μια φιγούρα που ενσάρκωνε την επιβλητική δύναμη και ταυτόχρονα την ευθραυστότητα της υπερβολής. Δίπλα της, μια ολόκληρη «οικογένεια» από αστέρες —ο Edward Norton, ο Elliot Page, η Keke Palmer, η Julianne Nicholson, η Kendall Jenner και ο Ed Harris— δημιούργησαν μια ατμόσφαιρα σχεδόν φελινική.
Το οικογενειακό δείπνο που αρχικά φάνταζε πολυτελές και αρμονικό, μετατράπηκε σύντομα σε μια σουρεαλιστική παραίσθηση: ναρκωμένα ποτήρια, διπλά είδωλα, καλεσμένοι που βουτούν στην πισίνα με τα ρούχα του οίκου, τραπέζια που εκρήγνυνται. Η αφήγηση σχολίασε με ευφυΐα την αλαζονεία του πλούτου, την τεχνητή ισχύ και τη λεπτή γραμμή ανάμεσα στο γκλάμουρ και την καταστροφή.
Ο Demna περιέγραψε την ιδέα με τα δικά του λόγια: «Από την αρχή, φαντάστηκα μια ολόκληρη οικογένεια χαρακτήρων. Αναρωτήθηκα τι σημαίνει Gucci για μένα —από το αρχείο της έως τις πολλαπλές ταυτότητες που ενσαρκώνει. Ήθελα να αφηγηθώ αυτή την ιστορία με έναν τρόπο που θα μπορούσε να αγγίξει το κοινό πιο βαθιά. Και η ταινία ήταν η φυσική επιλογή. Η μόδα είναι παιχνίδι και αφήγηση, και εδώ οι δύο κόσμοι ενώθηκαν».
