ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Donatella Versace: Το συγκινητικό αντίο μέσα από μία καμπάνια με μοντέλα -θρύλους

Donatella Versace: Το συγκινητικό αντίο μέσα από μία καμπάνια με μοντέλα -θρύλους 1

Η τελευταία της καμπάνια, που φωτογραφήθηκε από το εμβληματικό δίδυμο Mert & Marcus, επανενώνει τα πιο θρυλικά ονόματα της μόδας.

ΑΠΟ GRACE TEAM

Έπειτα από σχεδόν τρεις δεκαετίες στο δημιουργικό τιμόνι του οίκου Versace, η Donatella Versace αποχαιρετά τον ρόλο της καλλιτεχνικής διευθύντριας με έναν τρόπο που μόνο εκείνη θα μπορούσε να επιλέξει: με μία λαμπερή, συναισθηματικά φορτισμένη καμπάνια, που αποτυπώνει την ουσία της δημιουργικής της πορείας. Η συλλογή Φθινόπωρο 2025 έρχεται να κλείσει έναν κύκλο, συνοψίζοντας όλα όσα καθόρισαν την Donatella era: glam, αισθησιασμός, δύναμη και μια βαθιά αίσθηση ταυτότητας.

Η τελευταία της καμπάνια, που φωτογραφήθηκε από το εμβληματικό δίδυμο Mert & Marcus, συγκεντρώνει μια εντυπωσιακή ομάδα μοντέλων – τα ονόματα των οποίων σημάδεψαν εποχές και πασαρέλες. Claudia Schiffer, Kate Moss, Kristen McMenamy, Amber Valletta, Natasha Poly, Saskia de Brauw, Liu Wen, Mica Argañaraz, Anok Yai, Mila van Eeten, και Jaci Hooper δίνουν το «παρών» σε ένα εικαστικό αφήγημα που μοιάζει με σύγχρονο μύθο μόδας.

Όπως εξήγησε η ίδια η Donatella:

«Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε κάτι που να μεταφέρει ένα μήνυμα χαράς, αγάπης και αισιοδοξίας για το μέλλον. Δεν πρόκειται μόνο για τα ρούχα – πρόκειται για την ενέργεια που υπήρχε στο σετ. Αυτές οι εικόνες δημιουργήθηκαν με ψυχή, δημιουργήθηκαν μέσα από τη φιλία. Ο Versace είναι μια κοινότητα ανθρώπων που κοιτάζουν μπροστά, που εκπέμπουν αγάπη, χαρά και ελπίδα. Κάθε συλλογή είναι μια ιστορία. Και αυτή είναι η ιστορία του Versace. Εγώ είμαι πάντα έτοιμη για το επόμενο κεφάλαιο».

Η αισθητική της καμπάνιας παντρεύει τις θρυλικές γραμμές του ‘90s glam – με έντονα κοψίματα, μεταλλικά στοιχεία, bodycon εφαρμογές και διάφανα υφάσματα – με μια πιο καθαρή, μινιμαλιστική σύγχρονη προσέγγιση. Η συλλογή μοιάζει να τιμά όχι μόνο την αισθητική του οίκου, αλλά και τις ίδιες τις γυναίκες που τον ενσάρκωσαν: δυναμικές, εμβληματικές, αλησμόνητες.

Τέλος εποχής, αρχή μιας νέας

Η αποχώρηση της Donatella από τον δημιουργικό πυρήνα του οίκου συμπίπτει με μία σημαντική αλλαγή ιδιοκτησίας: ο οίκος Versace περνά πλέον υπό την ομπρέλα του Prada Group, μέσω της εξαγοράς της Capri Holdings, σε μια συμφωνία που αγγίζει τα 1,25 δισ. ευρώ. Στο πλαίσιο αυτής της νέας εποχής, ο σχεδιαστής Dario Vitale, με προηγούμενη πορεία στο Miu Miu, αναλαμβάνει τον ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή. Η Donatella, από την πλευρά της, παραμένει στον οίκο ως Chief Brand Ambassador, ρόλος που της επιτρέπει να εξακολουθήσει να εκπροσωπεί τη φιλοσοφία και την αισθητική Versace.

Σε δήλωσή της με αφορμή την αλλαγή, ανέφερε:

«Η ενίσχυση της νέας γενιάς σχεδιαστών ήταν πάντα σημαντική για μένα. Είμαι ενθουσιασμένη που ο Dario Vitale θα ενταχθεί στην ομάδα μας και ανυπομονώ να δω τη Versace μέσα από νέα μάτια. Θέλω να ευχαριστήσω την απίστευτη ομάδα σχεδιαστών και όλους τους συνεργάτες της Versace με τους οποίους είχα την τιμή να συνεργαστώ για πάνω από τρεις δεκαετίες. Ήταν η μεγαλύτερη τιμή της ζωής μου να συνεχίσω την κληρονομιά του αδελφού μου Gianni. Αυτός ήταν η πραγματική ιδιοφυΐα, αλλά ελπίζω να έχω λίγο από το πνεύμα και τη θέλησή του. Στον νέο μου ρόλο ως chief brand ambassador, θα παραμείνω η πιο παθιασμένη fan της Versace. Η Versace είναι στο DNA μου και πάντα στην καρδιά μου».

Η Donatella Versace πήρε τα ηνία του οίκου μετά τη δολοφονία του αδερφού της Gianni το 1997, σε μία από τις πιο δύσκολες περιόδους στην ιστορία της μόδας. Κατάφερε, όμως, όχι μόνο να διατηρήσει το όραμά του, αλλά και να το επαναπροσδιορίσει – προσαρμόζοντας τον οίκο στις ανάγκες της εποχής, με θάρρος και ευαισθησία. Η καμπάνια αυτή, λοιπόν, δεν είναι απλώς η τελευταία της – είναι ένα βαθιά προσωπικό γράμμα αγάπης στη μόδα, στους συνεργάτες της και στους ανθρώπους που πίστεψαν στην ίδια και το όραμά της.


Γυναικεία ζήλια: Όταν γίνεται τοξική + πώς να ζηλέψεις σωστά

Παρασκευή σημαίνει νέο επεισόδιο "Έχεις Δυο Λεπτά;" και αυτή τη φορά, η συζήτηση ξεκινά από τη ζήλια - όχι ως κατινιά, αλλά ως σύνθετο ανθρώπινο συναίσθημα.


ΑΠΟΡΡΗΤΟ