ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Diesel SS ’26: Τα μοντέλα πόζαραν μέσα σε διάφανα αυγά στους δρόμους του Μιλάνο

Diesel SS ’26: Τα μοντέλα πόζαραν μέσα σε διάφανα αυγά στους δρόμους του Μιλάνο 1
Photo by Giovanni Giannoni/WWD via Getty Images

Το Μιλάνο έγινε σκηνικό ενός τεράστιου “Easter egg-hunt”

ΑΠΟ GRACE TEAM

Η Diesel δεν παρουσίασε απλώς ένα συνηθισμένο show στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, έστησε μια εμπειρία. Ο Glenn Martens, γνωστός για την ανατρεπτική του οπτική, μετέτρεψε την άνοιξη/καλοκαίρι 2026 σε ένα παιχνίδι ανακάλυψης, όπου η μόδα έπαψε να είναι στατική εικόνα και έγινε συμμετοχικό γεγονός. Το Μιλάνο έγινε σκηνικό ενός τεράστιου “Easter egg-hunt”: μοντέλα μέσα σε διάφανα αυγά εμφανίστηκαν σε εκκλησίες, μπαρ, πλατείες, ακόμα και σε απροσδόκητους χώρους της πόλης.

Κάθε αυγό έφερε QR-code, καλώντας το κοινό να «κυνηγήσει» τη συλλογή στους δρόμους. Έτσι, ο Martens έκανε πράξη το μότο του: όλοι στην πρώτη σειρά.

Το κεντρικό σόου στα νέα headquarters της Diesel κορυφώθηκε με μια εικόνα-σύμβολο: τα μοντέλα περπατούσαν πάνω σε ένα βουνό από πεταμένα ρούχα. Ήταν ένα σκηνικό σκληρό, αλλά ειλικρινές· μια υπενθύμιση της κρίσης της υπερκατανάλωσης, που η μόδα συχνά προτιμά να αγνοεί. Μέσα σε αυτό το τοπίο, η συλλογή του Martens έμοιαζε να «ξαναγεννιέται» μέσα από τα απομεινάρια, σαν να έλεγε ότι η ομορφιά μπορεί να προκύψει από το χάος.

Η συλλογή SS26 είναι μια εξερεύνηση του αποδομημένου, του ατελούς, του ωμά όμορφου. Τα σακάκια εμφανίστηκαν με λουριά που ξεπηδούσαν σαν θραύσματα μοτοσικλετιστικής στολής· οι δερμάτινες φούστες είχαν άκοπες, ακανόνιστες άκρες, σαν να είχαν σκιστεί από το ίδιο το δέρμα· τα knit jumpsuits ξεγελούσαν το μάτι με trompe l’oeil υφές· ενώ τα φορέματα από ξεφτισμένη μουσελίνα θύμιζαν σύννεφα που διαλύονται. Ο Martens απέδειξε πως η αποδόμηση μπορεί να είναι ποίηση.

Στο επίκεντρο βρέθηκε και το υλικό: το satin denim, φτιαγμένο από ανακυκλωμένο πολυέστερ, επεξεργασμένο με λέιζερ ώστε να δείχνει «φορεμένο» πριν καν φορεθεί. Το είδαμε σε biker γιλέκα, σε apron dresses, σε τολμηρά χρώματα που έφεραν μια βιομηχανική αλλά ταυτόχρονα αισθησιακή ενέργεια. Το άλλο μεγάλο υλικό ήταν το X-ray denim – υφάσματα λευκασμένα από μέσα προς τα έξω, σαν να ξεδιπλώνουν το εσωτερικό τους. Αυτή η ιδέα του «να αποκαλύπτεις το μέσα» επαναλήφθηκε στα πλεκτά με ανοιχτές ραφές και στα διπλά στρώματα υφασμάτων όπου το εσωτερικό έβγαινε μεγαλύτερο από το εξωτερικό, δημιουργώντας απροσδόκητους όγκους.

Το αποτέλεσμα; Μια συλλογή που δεν περιορίστηκε στο να ντύσει το σώμα, αλλά έβαλε τον θεατή σε διαδικασία εξερεύνησης. Κάθε look ήταν σαν γρίφος: τι είναι κρυφό, τι αποκαλύπτεται, τι έχει σπάσει και τι ξαναγεννιέται. Από τα jackets με εκτεθειμένα φερμουάρ, μέχρι τα φορέματα-σύννεφα, κάθε κομμάτι έμοιαζε να «μιλάει» για τη δύναμη του απρόβλεπτου.

Όπως δήλωσε ο Martens: «Αυτή είναι η Diesel για τον κόσμο, μια συλλογή που ανακαλύπτεται από το κοινό την ίδια στιγμή με όλους τους άλλους. Η μόδα είναι παιχνίδι κι εμείς το παίζουμε: όλοι αξίζουν να είναι στην πρώτη σειρά. Ακολουθήστε τους κανόνες, και μετά σπάστε τους – For Successful Living!».


Το επεισόδιο που πρέπει να ακούσεις οπωσδήποτε πριν τις γιορτές

Λίγο πριν τις γιορτές, η Ειρήνη και η Έλενα μιλούν ειλικρινά για την άτυπη (και τελικά αόρατη) πίεση της τέλειας χριστουγεννιάτικης εικόνας.


READ MORE

Exit mobile version