ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Choupette: Η διάσημη γάτα του Karl Lagerfeld γίνεται το νέο πρόσωπο της Hublot

Choupette: Η διάσημη γάτα του Karl Lagerfeld γίνεται το νέο πρόσωπο της Hublot 1

Ανακοινώνοντας τη νέα της συνεργασία με μια γερή δόση αυτοσαρκασμού, η Hublot συστήνει τη Choupette ως την πρέσβειρα του νέου μοντέλου Big Bang Anniversary Red Magic

ΑΠΟ ΜΑΡΘΑ ΚΟΥΜΠΑΝΗ


Η Hublot, το ελβετικό brand ρολογιών, αποφάσισε να ανεβάσει ακόμη περισσότερο τον πήχη για την καμπάνια του - όχι με κάποιον θρύλο του σινεμά ή της μουσικής, αλλά με μία… γάτα. Όχι οποιαδήποτε γάτα όμως, αλλά τη μία και μοναδική Choupette Lagerfeld, το πιο κομψό αιλουροειδές στον πλανήτη.

Ανακοινώνοντας τη νέα της συνεργασία με μια γερή δόση αυτοσαρκασμού, η Hublot συστήνει τη Choupette ως την πρέσβειρα του νέου μοντέλου Big Bang Anniversary Red Magic, ενός εκ των πέντε συλλεκτικών ρολογιών που τιμούν τα 20 χρόνια του εμβληματικού Big Bang. Και το κάνει με ένα νέο σλόγκαν: "Own it", δηλαδή «Κάν’ το δικό σου» - γιατί αν κάποιος ξέρει πώς να «το κατέχει», είναι αυτή η γάτα.

Choupette: Η διάσημη γάτα του Karl Lagerfeld γίνεται το νέο πρόσωπο της Hublot 2

Από το Παρίσι στο πάνθεον της πολυτέλειας

Η Choupette δεν είναι μια τυχαία γάτα. Είναι η διάσημη γάτα Μπιρμανίας που υιοθετήθηκε από τον ίδιο τον Karl Lagerfeld, ο οποίος την ανήγαγε σε σύμβολο κομψότητας και κακομαθημένης πολυτέλειας. Ζούσε στο Παρίσι με δύο προσωπικές καμαριέρες, έτρωγε από πορσελάνινα πιάτα Goyard, είχε το δικό της iPad και πετούσε μόνο με ιδιωτικό τζετ.

Ο Lagerfeld έφτασε να δηλώσει πως θα την παντρευόταν αν μπορούσε, ενώ η Choupette είχε δική της ομάδα social media, εμφανίσεις σε καμπάνιες υψηλής ραπτικής και εξώφυλλα στα μεγαλύτερα περιοδικά μόδας. Μετά τον θάνατό του το 2019, φημολογείται πως κληρονόμησε μέρος της περιουσίας του, αγγίζοντας τις 150 εκατ. λίρες.

Choupette: Η διάσημη γάτα του Karl Lagerfeld γίνεται το νέο πρόσωπο της Hublot 3

Η γάτα-σύμβολο του nonchalant glamour

Η επιλογή της Choupette ως νέα «μούσα» της Hublot κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό που πρεσβεύει το brand: υπερβολή, αυτοπεποίθηση και προκλητική κομψότητα. Στο επίσημο δελτίο τύπου, η Hublot χαρακτηρίζει τη Choupette ως «πολιτιστικό σύμβολο με ακατέργαστη προσωπικότητα και εκρηκτικό attitude» — στοιχεία που ταιριάζουν γάντι τόσο στη γάτα όσο και στα ρολόγια της εταιρείας.

Το Big Bang Red Magic στο οποίο πρωταγωνιστεί, είναι ένα από τα πιο εκκεντρικά μοντέλα της σειράς, με το χαρακτηριστικό fusion design της Hublot — δηλαδή τον συνδυασμό απρόσμενων υλικών όπως καουτσούκ, ανθρακόνημα και χρυσό.

Η Choupette δεν διαφημίζει ποτέ τροφή για γάτες. Αντίθετα, έχει ήδη αποφέρει κέρδη εκατομμυρίων μέσα από συνεργασίες με μάρκες ομορφιάς όπως η Shu Uemura και η αυτοκινητοβιομηχανία Opel.

Με 267.000 followers στο Instagram, ατζέντη και επίσημο brand, η Choupette σήμερα συμβολίζει κάτι πολύ περισσότερο από μόδα: είναι η ενσάρκωση της υπερβολής, της αφοσίωσης και της διαχρονικής κομψότητας. Η Hublot για άλλη μια φορά αποδεικνύει ότι δεν φοβάται να προκαλέσει και να διασκεδάσει, γιατί η μόδα, τελικά, δεν είναι μόνο τι φοράς — είναι πώς το φοράς.


Το επεισόδιο που πρέπει να ακούσεις οπωσδήποτε πριν τις γιορτές

Λίγο πριν τις γιορτές, η Ειρήνη και η Έλενα μιλούν ειλικρινά για την άτυπη (και τελικά αόρατη) πίεση της τέλειας χριστουγεννιάτικης εικόνας.


READ MORE

Exit mobile version