Η Hublot, το ελβετικό brand ρολογιών, αποφάσισε να ανεβάσει ακόμη περισσότερο τον πήχη για την καμπάνια του - όχι με κάποιον θρύλο του σινεμά ή της μουσικής, αλλά με μία… γάτα. Όχι οποιαδήποτε γάτα όμως, αλλά τη μία και μοναδική Choupette Lagerfeld, το πιο κομψό αιλουροειδές στον πλανήτη.
Ανακοινώνοντας τη νέα της συνεργασία με μια γερή δόση αυτοσαρκασμού, η Hublot συστήνει τη Choupette ως την πρέσβειρα του νέου μοντέλου Big Bang Anniversary Red Magic, ενός εκ των πέντε συλλεκτικών ρολογιών που τιμούν τα 20 χρόνια του εμβληματικού Big Bang. Και το κάνει με ένα νέο σλόγκαν: "Own it", δηλαδή «Κάν’ το δικό σου» - γιατί αν κάποιος ξέρει πώς να «το κατέχει», είναι αυτή η γάτα.
Από το Παρίσι στο πάνθεον της πολυτέλειας
Η Choupette δεν είναι μια τυχαία γάτα. Είναι η διάσημη γάτα Μπιρμανίας που υιοθετήθηκε από τον ίδιο τον Karl Lagerfeld, ο οποίος την ανήγαγε σε σύμβολο κομψότητας και κακομαθημένης πολυτέλειας. Ζούσε στο Παρίσι με δύο προσωπικές καμαριέρες, έτρωγε από πορσελάνινα πιάτα Goyard, είχε το δικό της iPad και πετούσε μόνο με ιδιωτικό τζετ.
