Το 2004, λίγο πριν από τον τελικό του Super Bowl XXXVIII, η διαφήμιση της Pepsi με πρωταγωνίστριες τις Beyoncé, Britney Spears και Pink έμελλε να γίνει μία από τις πιο εμβληματικές στιγμές στην ιστορία της ποπ κουλτούρας. Αν και η διαφήμιση δεν προβλήθηκε καν κατά τη διάρκεια του αγώνα, κατάφερε να χαραχτεί στη μνήμη του κοινού ως μια επική συνάντηση τριών κορυφαίων γυναικών της μουσικής σκηνής.
Το concept της διαφήμισης μάς ταξίδεψε στην αρχαία Ρώμη, με τις τρεις pop stars να υποδύονται μονομάχους που επρόκειτο να πολεμήσουν μεταξύ τους προς τέρψιν του αυτοκράτορα, τον οποίο ενσάρκωσε ο Enrique Iglesias. Όμως, αντί να αλληλοεξοντωθούν, οι τρεις γυναίκες ενώθηκαν και ερμήνευσαν μια δυναμική εκδοχή του “We Will Rock You” των Queen, παρασύροντας το πλήθος σε έναν ξέφρενο ρυθμό. Στο τέλος, με τη βοήθεια του κοινού, ανέτρεψαν τον αυτοκράτορα, αποκαλύπτοντας ότι το πραγματικό τους σχέδιο ήταν να ανοίξουν μια Pepsi και να απολαύσουν τη νίκη τους.
Η διαφήμιση, που έκανε πρεμιέρα στην Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου, δεν ήταν απλώς μια προώθηση προϊόντος. Ήταν μια iconic στιγμή για τη μουσική, τη μόδα και τη γυναικεία δύναμη στη βιομηχανία του θεάματος.
