ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Google Search 2025: Τι αναζήτησαν περισσότερο οι χρήστες και ποιες τάσεις κυριάρχησαν

Google Search 2025: Τι αναζήτησαν περισσότερο οι χρήστες και ποιες τάσεις κυριάρχησαν 1
@pexels

Το 2025 ήταν μια χρονιά γεμάτη ενημέρωση, ψυχαγωγία και viral τάσεις για τους χρήστες στην Ελλάδα, όπως αποτυπώνεται στο Google Year in Search 2025. Η ανασκόπηση αποκαλύπτει τι κέντρισε το ενδιαφέρον του κοινού, από σοβαρά θέματα έως viral φαινόμενα, σειρές, ταινίες και συνταγές.

ΑΠΟ GRACE TEAM

Στην κατηγορία των γενικών αναζητήσεων, κυριάρχησαν όροι που αντικατοπτρίζουν την ανάγκη των Ελλήνων για έγκαιρη ενημέρωση και καθημερινή πληροφόρηση. Αναζητήσεις όπως «Σεισμός τώρα», «Κοινωνικός Τουρισμός 2025», «Προσωπικός Αριθμός» και «ΕΝΦΙΑ 2025» δείχνουν ότι η ακρίβεια και η ταχύτητα στην πληροφόρηση ήταν προτεραιότητα. Παράλληλα, οι «Βάσεις 2025» και το viral φαινόμενο «Labubu» καταδεικνύουν την ισχυρή σύνδεση των χρηστών με την εκπαίδευση και την pop κουλτούρα της χρονιάς.

Πρόσωπα

Στην κατηγορία Πρόσωπα, οι αναζητήσεις περιστράφηκαν γύρω από δημοφιλείς καλλιτέχνες και προσωπικότητες, όπως η Κλαυδία, η Χρυσή Βαρδινογιάννη, ο Γιώργος Μαζωνάκης, αλλά και διεθνείς φιγούρες όπως ο Λεξ και ο Γιόνας Βαλαντσιούνας.

Εκλιπούσες διασημότητες

Οι αναζητήσεις για εκλιπούσες διασημότητες περιελάμβαναν τόσο διεθνείς θρύλους όπως ο Ozzy Osbourne και ο David Lynch, όσο και εμβληματικές ελληνικές μορφές όπως η Καίτη Γκρέυ και ο Μίμης Δομάζος, καταγράφοντας το ενδιαφέρον για την ιστορία και την κληρονομιά τους.

Αθλητικά

Στον χώρο των αθλητικών γεγονότων, η αναζήτηση εστιάστηκε σε σημαντικούς αγώνες, από το Eurobasket μέχρι κλασικές αναμετρήσεις ποδοσφαίρου και μπάσκετ, όπως ΑΕΚ–Ολυμπιακός, Ολυμπιακός–Παναθηναϊκός και Ελλάδα–Τουρκία. Οι φίλαθλοι αναζητούσαν αποτελέσματα, στατιστικά και αναλύσεις, επιβεβαιώνοντας τη σημασία του αθλητισμού ως βασικού άξονα κοινωνικής επικοινωνίας.

Google Search 2025: Τι αναζήτησαν περισσότερο οι χρήστες και ποιες τάσεις κυριάρχησαν 2

Ψυχαγωγία

Στην ψυχαγωγία, τόσο οι σειρές και ριάλιτι όσο και οι ταινίες κυριάρχησαν στις αναζητήσεις. Οι ελληνικές επιτυχίες «Να με λες μαμά», «Άγιος Έρωτας» και «Άγιος Παΐσιος» συνυπήρξαν με διεθνή hits όπως το “Squid Game”, ενώ στις ταινίες προτιμήθηκαν παραγωγές όπως “Nosferatu”, “Anora” και “The Brutalist”.

Συνταγές

Ταυτόχρονα, η κατηγορία των συνταγών αποκάλυψε μια ισορροπία ανάμεσα στην ελληνική παράδοση, με μαγειρίτσα, τζιγεροσαρμάδες και σουτζουκάκια, και στη διεθνή κουζίνα, όπως cinnamon rolls και guacamole.

Τι σημαίνει

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι αναζητήσεις “Τι σημαίνει”, που αποτυπώνουν την επιθυμία για κατανόηση της κοινωνικής, πολιτικής και γλωσσικής επικαιρότητας, με όρους όπως «ίντερσεξ», «νεποτισμός», «φλεξάρω» και «λάθε βιώσας».

Παράλληλα, οι αναζητήσεις «Ποια είναι» δείχνουν την ανάγκη για γνώση και σύνδεση με την ιστορία, τη γεωγραφία και την pop κουλτούρα, όπως «ποια είναι η πρώτη Ελληνίδα φεμινίστρια» ή «ποια είναι η IP μου».

Το Google Year in Search 2025 στην Ελλάδα καταγράφει με ακρίβεια τον παλμό της χρονιάς.

Μέσα από τις αναζητήσεις των χρηστών αποτυπώνονται ανησυχίες, απορίες, στιγμές ψυχαγωγίας αλλά και viral τάσεις, δημιουργώντας μια ψηφιακή φωτογραφία της ελληνικής κοινωνίας για το 2025. Από σοβαρά θέματα καθημερινότητας έως pop culture και συνταγές, η Google αποδεικνύεται και φέτος καθρέφτης των προτιμήσεων, των ενδιαφερόντων και των αναγκών των Ελλήνων χρηστών.


Demy: Όρια, φόβοι και η επιστροφή στον πυρήνα

Η Ειρήνη και η Έλενα υποδέχονται στο στούντιο τη Demy για μια ειλικρινή συζήτηση που θα σας αγγίξει περισσότερο από όσο φαντάζεστε.


READ MORE

ΑΠΟΡΡΗΤΟ