35 χρόνια μετά την κυκλοφορία της θρυλικής ταινίας «Μόνος στο Σπίτι», ο Macaulay Culkin επιστρέφει δυναμικά – όχι απλώς ως ο αξέχαστος Kevin McCallister που κόντραρε τους διαρρήκτες, αλλά ως ένας ενηλικιωμένος γιος που τώρα φροντίζει και προστατεύει τη μητέρα του. Η νοσταλγική αυτή επιστροφή έλαβε σάρκα και οστά στην καμπάνια της εταιρείας φροντίδας ηλικιωμένων «Home Instead», με τίτλο «Home But Not Alone», η οποία προβάλλει με τρυφερότητα και χιούμορ το επίκαιρο μήνυμα της φροντίδας ηλικιωμένων στο σπίτι τους.
Η νέα διαφήμιση ξεκινά με τον Kevin να ετοιμάζει ένα «σχέδιο ασφαλείας» για το σπίτι της μητέρας του, τυλίγοντάς το με πλαστικό, ρίχνοντας αλάτι στις παγωμένες σκάλες, αφαιρώντας πιθανούς κινδύνους πυρκαγιάς και στερεώνοντας το χαλί στο πάτωμα. Μέσα σε αυτή την διαδικασία, συνομιλεί στο κινητό με τα αδέλφια του εκφράζοντας την ανησυχία του για τη μητέρα του, φοβούμενος να μην τραυματιστεί ή αποκλειστεί λόγω του χειμωνιάτικου καιρού. Σε μια στιγμή που ξυπνά μνήμες από το παρελθόν, ακούγεται το φτυάρι που χτυπά το χιόνι – όχι όμως από τον τρομακτικό γείτονα Old Man Marley, αλλά από την εγγονή του, που συνεχίζει την κληρονομιά του.
Η νεαρή χαρίζει στον Kevin μια πολύτιμη συμβουλή σχετικά με τη δύσκολη αλλά απαραίτητη συζήτηση για τη φροντίδα των αγαπημένων μας, λέγοντας: «Έχεις προσπαθήσει να της μιλήσεις για το ενδεχόμενο να ζητήσει βοήθεια;» και «Το πιο δύσκολο είναι να ξεκινήσεις αυτή τη συζήτηση. Από τη στιγμή που το κάνεις, θα ησυχάσεις κι εσύ».
Μια από τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές της καμπάνιας είναι η θερμή και συγκινητική συνάντηση μεταξύ του Kevin και της εγγονής του Marley, όπου ξυπνά η νοσταλγία αλλά και η ουσία της φροντίδας και της αγάπης μέσα στην οικογένεια. Η διαφήμιση δεν περιορίζεται μόνο σε νοσταλγικά στοιχεία, αλλά προσφέρει και ρεαλιστική οπτική για την αναγκαιότητα της στήριξης και της ανθρώπινης φροντίδας στην καθημερινή ζωή των ηλικιωμένων.
