Η Jennifer Lopez βρέθηκε αυτές τις ημέρες στην Κωνσταντινούπολη, στο πλαίσιο της παγκόσμιας περιοδείας της «JLo Live in 2025». Η άφιξή της στην Τουρκία συνέπεσε με τα 56α γενέθλιά της, τα οποία γιόρτασε με ένα εντυπωσιακό πάρτι που συγκέντρωσε λάμψη, διασημότητες και –φυσικά– τη δική της εκρηκτική παρουσία στο επίκεντρο.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής της, η pop star θέλησε να αφιερώσει χρόνο σε μια χαλαρή βόλτα στην καρδιά της πόλης, συνδυάζοντας την περιπλάνηση με λίγη πολυτελή… λιανική θεραπεία. Σύμφωνα με τουρκικά μέσα, η Jennifer Lopez έκανε στάσεις σε διάφορα καταστήματα, απολαμβάνοντας το window shopping, αλλά και μπαίνοντας σε ορισμένους από τους πιο γνωστούς οίκους για να πραγματοποιήσει αγορές.
Jennifer Lopez refused entry into Chanel store — and has surprising reaction: report https://t.co/yAnLAWOydU pic.twitter.com/Rncpw3fXeE
— Page Six (@PageSix) August 7, 2025
Ωστόσο, η επίσκεψή της στην αγορά της Κωνσταντινούπολης έκρυβε μια απρόσμενη – και κάπως άβολη – έκπληξη. Όταν η τραγουδίστρια θέλησε να μπει στο κατάστημα της Chanel, ο υπεύθυνος ασφαλείας δεν της επέτρεψε την είσοδο. Όπως φέρεται να της είπε: «είναι γεμάτος». Ναι, ακόμη και η Jennifer Lopez μπορεί να «φάει πόρτα» σε ένα κατάστημα πολυτελείας.
Κι όμως, η αντίδρασή της διέψευσε κάθε στερεότυπο diva συμπεριφοράς. Χωρίς εκνευρισμό και χωρίς καμία ένδειξη δυσαρέσκειας, η star απάντησε απλώς: «εντάξει, κανένα πρόβλημα», πριν συνεχίσει αμέριμνη τη βόλτα της, κατευθυνόμενη σε άλλες luxury boutiques.
Η επόμενη στάση της ήταν τα καταστήματα Celine και Beymen, όπου παρέμεινε για περίπου τρεις ώρες, πραγματοποιώντας αγορές αξίας αρκετών χιλιάδων δολαρίων. Όπως ήταν αναμενόμενο, η ιστορία δεν άργησε να κυκλοφορήσει στην πόλη – και όταν οι υπεύθυνοι της Chanel συνειδητοποίησαν ότι είχαν απαγορεύσει την είσοδο σε μία από τις μεγαλύτερες σταρ του πλανήτη, έσπευσαν να της απευθύνουν πρόσκληση επιστροφής.
Η Jennifer Lopez, ωστόσο, αρνήθηκε ευγενικά και συνέχισε την ημέρα της όπως την είχε σχεδιάσει, αποδεικνύοντας ότι η πραγματική αυτοπεποίθηση και η κλάση δεν χρειάζονται καμία θεαματική αντίδραση – ακόμη και όταν η «πόρτα» έρχεται από τη Chanel.
