Η εικόνα της Hailey Bieber δεσπόζει αυτή την εποχή σε κάθε γωνιά του Sunset Boulevard και όχι μόνο. Από καμπάνιες της DKNY και της Chase, μέχρι την τεράστια προβολή της Rhode, η 28χρονη έχει καταφέρει να γίνει κάτι πολύ περισσότερο από fashion icon. Η πορεία της από μοντέλο και influencer σε δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία αποδεικνύει πως πίσω από το γυαλιστερό lifestyle κρύβεται στρατηγική, συνέπεια και όραμα.
Τρία μόλις χρόνια μετά το λανσάρισμά της, η Rhode πωλήθηκε στην E.l.f. Beauty έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων, επίτευγμα που καμία άλλη εταιρεία καλλυντικών δεν έχει καταφέρει τόσο γρήγορα. Όπως παραδέχεται η ίδια:
«Πάντα έλεγα ότι δεν θα πουλούσα την εταιρεία αν δεν ήταν για ένα δισεκατομμύριο. Όταν έγινε πραγματικότητα, είπα απλώς “wow”».
Η επιτυχία της Rhode δεν βασίστηκε μόνο στην εικόνα της Bieber, αλλά σε ένα προσεκτικά επιμελημένο brand με λιτή, genderless αισθητική και high-performance προϊόντα. Η Hailey είχε ένα μεγάλο όραμα που βρήκε τεράστια απήχηση, ειδικά στη Gen Z.
Η ιδέα για τις διάσημες θήκες κινητού με ενσωματωμένο lip gloss γεννήθηκε εντελώς αυθόρμητα, μέσα σε meeting. «Κανείς δεν το είχε σκεφτεί», θυμάται η Hailey. Το προϊόν έγινε viral, εδραιώνοντας τη Rhode όχι απλώς ως beauty brand, αλλά ως lifestyle σύμπαν.
Η Hailey τόνισε πως ήθελε η Rhode να είναι gender-neutral:
«Ο άντρας μου χρησιμοποιεί τα προϊόντα της Rhode από την αρχή. Το skincare είναι για όλους».
Μια φράση που συνοψίζει το φεμινιστικό της βλέμμα, είναι ότι η περιποίηση δεν είναι προνόμιο των γυναικών, αλλά μια πράξη φροντίδας για κάθε άνθρωπο.
Όσο για τη γέννηση του γιου της, Jack, άλλαξε τα πάντα. Η Hailey δηλώνει πιο “homebody” από ποτέ, απολαμβάνοντας τη ρουτίνα και τη θαλπωρή του σπιτιού:
«Παλιά ήθελα να βγαίνω κάθε βράδυ. Τώρα είμαι ευτυχισμένη να γυρίζω σπίτι, να βλέπω μια σειρά και να αγκαλιάζω το παιδί μου».
Η μητρότητα, όπως λέει, την έκανε πιο ήρεμη, ενώ άρχισε να σκέφτεται πιο συνειδητά και πνευματικά για το τι έχει πραγματικά σημασία.
Η σχέση με τον Justin Bieber – Δημιουργική και προστατευτική
Μετά από χρόνια υπό το άγρυπνο βλέμμα των media, η Hailey δηλώνει πως το ζευγάρι έχει βρει την ισορροπία του:
«Είμαστε πολύ προστατευτικοί με τον γιο μας, αλλά το ζούμε μέρα με τη μέρα. Νιώθω άνετα με όσα μοιραζόμαστε και όσα κρατάμε για εμάς».
Παράλληλα, συμμετέχει πλέον σε δημιουργικά projects του Justin, όπως η σχεδίαση ενός leather jacket για το brand του, Skylrk.
Η Hailey Bieber πλέον συμβολίζει τη νέα εποχή του γυναικείου empowerment: γυναίκες που δεν περιορίζονται σε έναν ρόλο, μητέρα, σύζυγος, πρόσωπο ομορφιάς, αλλά τους συνδυάζουν όλους, δημιουργώντας δικούς τους κανόνες επιτυχίας.
Από τη σύζυγο του Justin Bieber μέχρι τη γυναίκα που πούλησε την εταιρεία της για 1 δισεκατομμύριο δολάρια, η Hailey Bieber έχει εξελιχθεί σε ένα σύγχρονο σύμβολο δύναμης, δημιουργικότητας και αυτοκυριαρχίας.
Και όπως δείχνει η νέα της ζωή στο Λος Άντζελες ανάμεσα σε πάνες, meetings και billboards, η επιτυχία της δεν μετριέται πια σε followers, αλλά σε επιρροή.
