Η εικόνα της Hailey Bieber δεσπόζει αυτή την εποχή σε κάθε γωνιά του Sunset Boulevard και όχι μόνο. Από καμπάνιες της DKNY και της Chase, μέχρι την τεράστια προβολή της Rhode, η 28χρονη έχει καταφέρει να γίνει κάτι πολύ περισσότερο από fashion icon. Η πορεία της από μοντέλο και influencer σε δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία αποδεικνύει πως πίσω από το γυαλιστερό lifestyle κρύβεται στρατηγική, συνέπεια και όραμα.
Τρία μόλις χρόνια μετά το λανσάρισμά της, η Rhode πωλήθηκε στην E.l.f. Beauty έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων, επίτευγμα που καμία άλλη εταιρεία καλλυντικών δεν έχει καταφέρει τόσο γρήγορα. Όπως παραδέχεται η ίδια:
«Πάντα έλεγα ότι δεν θα πουλούσα την εταιρεία αν δεν ήταν για ένα δισεκατομμύριο. Όταν έγινε πραγματικότητα, είπα απλώς “wow”».
Η επιτυχία της Rhode δεν βασίστηκε μόνο στην εικόνα της Bieber, αλλά σε ένα προσεκτικά επιμελημένο brand με λιτή, genderless αισθητική και high-performance προϊόντα. Η Hailey είχε ένα μεγάλο όραμα που βρήκε τεράστια απήχηση, ειδικά στη Gen Z.
