Στον κόσμο των ευρωπαϊκών μοναρχιών, οι κανόνες είναι αυστηροί και οι δημόσιες εμφανίσεις συχνά περιορίζονται σε επίσημα καθήκοντα. Ο Νικολάι -πρωτότοκος γιος του πρίγκιπα Γιοακίμ της Δανίας και εγγονός της βασίλισσας Μαργκρέτε Β΄, είναι από τους λίγους, που αψήφησε το πρωτόκολλο.
Το 2018, στα 19 του χρόνια, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην πασαρέλα για τον οίκο Burberry, προκαλώντας αίσθηση. Για πρώτη φορά ένας τόσο στενός απόγονος ευρωπαϊκού θρόνου περνούσε στο χώρο της μόδας, κερδίζοντας το ενδιαφέρον διεθνών media και fashion insiders.
Η κίνηση αυτή χαρακτηρίστηκε τότε τολμηρή, ακόμα και προκλητική, καθώς οι βασιλικοί τίτλοι συνήθως συνοδεύονται από την αποφυγή εμπορικών συνεργασιών. Ωστόσο, ο Νικολάι είχε κάτι που οι μεγάλοι οίκοι αναζητούν διαρκώς: τη μοναδική ισορροπία ανάμεσα σε κληρονομιά και σύγχρονη αισθητική. Η αβίαστη κομψότητά του, συνδυασμένη με την εικόνα ενός νεαρού που μεγάλωσε στα βασιλικά ανάκτορα, αλλά κυκλοφορεί με φυσικότητα στον κόσμο της μόδας, τον έκανε ιδανικό για luxury brands που θέλουν να απευθυνθούν στη νέα γενιά και όχι μόνο.
