ΤΟ ΒΗΜΑ logo

Ο Όμιλος L’Oréal «χτίζει» ένα βιώσιμο, καινοτόμο μέλλον

Ο Όμιλος L’Oréal «χτίζει» ένα βιώσιμο, καινοτόμο μέλλον 1

Με στρατηγικές δεσμεύσεις και δράσεις για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

ΑΠΟ GRACE TEAM

Η πραγματική επιτυχία δεν μετριέται μόνο σε οικονομικούς δείκτες, αλλά και στον αντίκτυπο που αφήνουμε στην κοινωνία και στο περιβάλλον. Αυτή η θεμελιώδης αξία υπάρχει στο DNA του Ομίλου L’Oréal από την ίδρυσή του και δεν περνάει μέρα που να μην αποδεικνύει την ουσιαστική δέσμευσή του να συμβάλλει με όλες τις δυνάμεις του για ένα καλύτερο, βιώσιμο, δίκαιο μέλλον.

Ο Όμιλος L’Oréal «χτίζει» ένα βιώσιμο, καινοτόμο μέλλον 2

Η L’Oréal για το Περιβάλλον

Μέσα από το πρόγραμμα L’Oréal for the Future, ο Όμιλος L’Oréal έχει θέσει Στόχους Βιωσιμότητας έως το 2030, εστιάζοντας:

- Στην Κλιματική Μετάβαση, με ενέργειες όπως 100% χρήση ανανεώσιμης ενέργειας σε εγκαταστάσεις και καταστήματα αλλά και μείωση εκπομπών GHG

- Στην Προστασία της Φύσης, φροντίζοντας ώστε το 90% των βιολογικών υλικών σε φόρμουλες και συσκευασίες να προέρχονται από βιώσιμες πηγές, το 75% των συστατικών να είναι φυσικής ή ανακυκλωμένης προέλευσης αλλά και υποστηρίζοντας την αναγέννηση περισσότερης γης από το οικολογικό αποτύπωμα του ομίλου

- Στην Κυκλική Οικονομία με μείωση κατά 50% στη χρήση παρθένου πλαστικού στις συσκευασίες των προϊόντων του έως το 2030 ενώ το 50% των υλικών συσκευασίας να προέρχεται από ανακυκλωμένες ή βιολογικές πηγές.

Ο Όμιλος L’Oréal «χτίζει» ένα βιώσιμο, καινοτόμο μέλλον 3

Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος η L’Oréal Hellas και ο Δήμος Αθηναίων εγκαινίασαν τον Οκτώβριο του 2024 το 1ο Micro Forest στην καρδιά της Αθήνας, στον ιστορικό λόφο Αλεπότρυπας στην Άνω Κυψέλη, μια πρωτοβουλία με στόχο την προστασία και την ενίσχυση της αστικής βιοποικιλότητας καθώς και την καταπολέμηση της κλιματικής κρίσης προς όφελος της πόλης και της ποιότητας ζωής των κατοίκων.  

Ακόμα, ο Όμιλος L’Oréal τον Φεβρουάριο του 2025 πέτυχε για ένατη συνεχή χρονιά την ανώτατη περιβαλλοντική αξιολόγηση Triple A από τον διεθνή οργανισμό CDP, μια διάκριση που βασίζεται σε αυστηρή αξιολόγηση διαφάνειας, ρίσκων και στόχων για την κλιματική αλλαγή, την προστασία των δασών, την ασφάλεια των υδάτων – και μάλιστα είναι η μοναδική εταιρεία παγκοσμίως με αυτή τη συνεχή διάκριση!

Ο Όμιλος L’Oréal «χτίζει» ένα βιώσιμο, καινοτόμο μέλλον 4

Η L’Oréal για τον Άνθρωπο

Ως κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L’Oréal δεσμεύεται να συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός πιο δίκαιου, χωρίς αποκλεισμούς και πιο βιώσιμου μέλλοντος, με κεντρικό ρόλο στις γυναίκες. Συγκεκριμένα, μέσω του L’Oréal Fund For Women και του Fondation L’Oréal, ενισχύει τις γυναίκες σε ευάλωτες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες ενώ προσφέρει πρόσβαση στην εκπαίδευση, την ηγεσία και την αυτοδυναμία. Χαρακτηριστικά, μέχρι το 2030, ο Όμιλος δεσμεύεται να προσφέρει πρόσβαση στην απασχόληση σε 100.000 άτομα από ευάλωτες ομάδες ενώ υπολογίζεται ότι 10 εκατομμύρια άνθρωποι θα ωφεληθούν από τα προγράμματα κοινωνικής προσφοράς των brands και 5 εκατομμύρια γυναίκες θα ενδυναμωθούν μέσω φιλανθρωπικών δράσεων και υποστηρικτικών δομών.

Ο Όμιλος L’Oréal «χτίζει» ένα βιώσιμο, καινοτόμο μέλλον 5

Στην Ελλάδα, τα brands του Ομίλου L’Oréal έχουν καθιερώσει δράσεις με απτό κοινωνικό και εκπαιδευτικό αντίκτυπο όπως το Brave Together της Maybelline NY, μια παγκόσμια πρωτοβουλία ψυχικής υγείας που στην Ελλάδα υλοποιείται σε συνεργασία με την ΕΠΑΨΥ, το Stand Up της L’Oreal Paris που εκπαιδεύει τις γυναίκες κατά της παρενόχλησης στο δρόμο με τη μεθοδολογία «5D», το Green Beauty της Garnier που σε συνεργασία με την All For Blue διοργανώνονται δράσεις για τον καθαρισμό των παραλιών και των βυθών, καθώς και εκπαιδευτικά προγράμματα σε σχολεία, το Cancer Support της La Roche-Posay για την υποστήριξη ογκολογικών ασθενών και φροντιστών μέσω δωρεών, εκστρατειών και προληπτικών ελέγχων, το Write Your Future της Lancome για την ενδυνάμωση των γυναικών μέσω εκπαίδευσης και καθοδήγησης με υποτροφίες eCornell σε συνεργασία με την Mexoxo, την εκστρατεία ενημέρωσης για την ενδοσυντροφική βία Abuse is Not Love της YSL Beauty και την εκπαίδευση των γυναικών για τα 9 σημάδια κακοποιητικής σχέσης (σε συνεργασία με την W.I.N Hellas), το Κοινωνικό Κομμωτήριο της L’Oréal Professionnel, μια προσφορά φροντίδας και υποστήριξης σε ευάλωτες ομάδες μέσω εθελοντών κομμωτών, σε συνεργασία με το Κέντρο Υποδοχής & Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων.

Ο Όμιλος L’Oréal «χτίζει» ένα βιώσιμο, καινοτόμο μέλλον 6

Εξίσου σημαντικό αντίκτυπο έχει και η εξαιρετική παγκόσμια πρωτοβουλία For Women In Science που στοχεύει στο να περιοριστεί η αντίληψη ότι η επιστημονική έρευνα είναι ένα πεδίο δράσης στο οποίο διακρίνονται κυρίως άνδρες επιστήμονες. Το ελληνικό Πρόγραμμα L’Oréal-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη από το 2006 μέχρι σήμερα, έχει βραβεύσει 35 σπουδαίες Γυναίκες της Επιστήμης, ενθαρρύνοντας μέσω του βραβείου των 10.000 ευρώ που δίνεται σε κάθε μία από τις τρεις νέες Ελληνίδες επιστήμονες κάθε χρόνο, να εξελίξουν την έρευνά τους.

Ο Όμιλος L’Oréal «χτίζει» ένα βιώσιμο, καινοτόμο μέλλον 7

Η L’Oréal για το Μέλλον

Στις 12 Ιουνίου 2025, o Όμιλος L’Oréal αναδείχθηκε ως η πιο καινοτόμος εταιρεία στην Ευρώπη, στην πρώτη κατάταξη που παρουσίασε ποτέ το Fortune για τις 300 πιο πρωτοποριακές επιχειρήσεις της ηπείρου. Η ανακοίνωση έγινε στο VivaTech 2025, όπου το Fortune, παρουσίασε τη νέα λίστα Europe’s Most Innovative Companies, σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία δεδομένων Statista. Οι πιο πρόσφατες καινοτομίες της αφορούν στο Longevity, με το Longevity AI Cloud που αποκρυπτογραφεί τη βιολογική γήρανση του δέρματος και αποκαλύπτει τα μυστικά από εννέα αλληλένδετους παράγοντες γήρανσης και το Lancome BioPrint, μια επαναστατική, φορητή διαγνωστική συσκευή «lab-on-a-chip» που επιτρέπει στους καταναλωτές να κατανοήσουν την πορεία γήρανσης του δέρματός τους και να ανακαλύψουν λύσεις που μπορούν να αντιστρέψουν τη βιολογική του ηλικία.

Στα πλαίσια της Καινοτομίας εντάσσονται και έξυπνες, augmented συσκευές όπως η επαναστατική συσκευή στεγνώματος μαλλιών L’Oréal Professionnel AirLight Pro, την L’Oréal Paris Colorsonic, μια φορητή ελαφριά συσκευή που αναμειγνύει και εφαρμόζει ομοιόμορφα τη βαφή μαλλιών στο σπίτι, το ειδικά σχεδιασμένο ντους για κομμωτήρια L’Oréal Professionnel Water Saver που μειώνει την κατανάλωση νερού κατά 69% χωρίς συμβιβασμούς στην εμπειρία ξεβγάλματος.


Το επεισόδιο που πρέπει να ακούσεις οπωσδήποτε πριν τις γιορτές

Λίγο πριν τις γιορτές, η Ειρήνη και η Έλενα μιλούν ειλικρινά για την άτυπη (και τελικά αόρατη) πίεση της τέλειας χριστουγεννιάτικης εικόνας.


READ MORE

ΑΠΟΡΡΗΤΟ