Ένεκα του οκταετούς διαστήματος που διετέλεσα editor in chief της ελληνικής «Vogue» –«Vogue Hellas», όπως την ονόμασε ο οραματιστής εκδότης της, Αντώνης Λυμπέρης, και ουχί «Greece», που το θεωρούσε άψυχο και ότι δεν μεταφέρει το ιδιαίτερο γονίδιο των Ελληνίδων–, ήταν άπειρες οι φορές που με είχαν ρωτήσει «πώς είναι η Άννα Γουίντουρ από κοντά;» ή «έχεις γνωρίσει την Άννα Γουίντουρ;». Πριν από 25-30 χρόνια, μόνο οι ειδήμονες των media, και ειδικά της μόδας, γνώριζαν ποια είναι η θρυλική Άννα, η πιο ισχυρή γυναίκα στις Ηνωμένες Πολιτείες και μία από τις πιο σημαντικές παγκοσμίως. Αυτές οι φράσεις τα περιέκλειαν όλα, τελεία και παύλα. Η Άννα Γουίντουρ έγινε αναγνωρίσιμο σύμβολο για όλους, ή σχεδόν για όλους, όταν πρωτοκυκλοφόρησε το περίφημο βιβλίο «Ο διάβολος φοράει Prada» ή, για να ακριβολογήσω, όταν προβλήθηκε η εμβληματική ταινία με πρωταγωνίστρια τη Μέριλ Στριπ, που ήταν καταπληκτική ως χαρακτήρας στο φιλμ, αλλά δεν νομίζω πως θύμιζε την αληθινή Άννα σε κανέναν που την είχε γνωρίσει – πολύ ή λίγο.
Η Άννα είναι μια πολύ σπουδαία γυναίκα, μια Νταϊάνα Βρίλαντ στη δεκάτη, αλλά μαζί και μια πριγκίπισσα Νταϊάνα της μόδας, μια γυναίκα-μιντιακό φαινόμενο.

Η 26η Ιουνίου 2025 θα μείνει ανεξίτηλη στην ιστορία της μόδας καθώς η Γουίντουρ ανακοίνωσε την αποχώρησή της από τη θέση της αρχισυντάκτριας της αμερικανικής Vogue μετά από 37 συναπτά έτη.
Τις τελευταίες ημέρες, η αποχώρηση της Άννας από την πιο τιμητική θέση στην ιεραρχία του ομίλου της Condé Nast έγινε viral είδηση παντού λόγω της δημοφιλίας της Γουίντουρ, που τώρα θα αναλάβει ένα πιο προεδρικό, θα έλεγα, αξίωμα. Βρίσκω πως έτσι και μόνο έτσι θα έπρεπε να κλείσει το εργασιακό κεφάλαιο αυτής της σπουδαίας γυναίκας. Γιατί η Άννα είναι μια πολύ σπουδαία γυναίκα, μια Νταϊάνα Βρίλαντ στη δεκάτη, αλλά μαζί και μια πριγκίπισσα Νταϊάνα της μόδας, μια γυναίκα-μιντιακό φαινόμενο.




