Επενδύσεις στο Θριάσιο, σκέψεις για μεταφορά της Τράπεζας Πειραιώς, κοιλιά στην κατανάλωση

Οι αλλαγές που δρομολογούνται στο εμπορευματικό κέντρο που θα στηθεί στο Θριάσιο Πεδίο, οι «δεύτερες σκέψεις» της Τράπεζας Πειραιώς για την μεταφορά των διοικητικών της υπηρεσιών στο Ελληνικό και η στροφή των καταναλωτών στην εξοικονόμηση.

  • Μεγαλύτερο, πιο «πράσινο» και πιο ακριβό. Στο τρίπτυχο αυτό συνοψίζονται οι αλλαγές που δρομολογούνται στο εμπορευματικό κέντρο που θα στηθεί στο Θριάσιο Πεδίο.
  • Μαθαίνουμε πως οι επενδυτές σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που προσφέρει καινούριος νόμος και θα προχωρήσουν στην επέκταση των αποθηκευτικών χώρων.
  • Έτσι, από 240.000 τ.μ. που προβλέπονταν αρχικά, οι στεγασμένοι χώροι αναμένεται να αυξηθούν σε 280.000 τ.μ. ενώ παράλληλα θα «ψηλώσουν» στα 19 μέτρα!
  • Παράλληλα σχεδιάζεται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών ισχύος 33 Μεγαβάτ, τα οποία θα συμβάλλουν στην προσπάθεια για ένα πλήρως αυτοηλεκτροδοτούμενο terminal.
  • Πρόκειται για μια γενναία αναβάθμιση που θα ανοίξει τον δρόμο για ένταξη του project στο Ταμείο Ανάκαμψης.
  • Η σχετική αίτηση θα κατατεθεί αφού πρώτα ολοκληρωθεί η σύνταξη του business plan. Κάτι που υπολογίζεται να γίνει μέχρι το καλοκαίρι.
  • Την ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης, μαθαίνουμε, επιθυμούν και τα πιστωτικά ιδρύματα που θα χρηματοδοτήσουν την επένδυση υπό το πρίσμα των νέων συνθηκών.
  • Η εκτόξευση των οικοδομικών υλικών, της ενέργειας και φυσικά των επιτοκίων σε συνδυασμό με την… αναβάθμιση του project έχουν ανεβάσει το budget σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα
  • Υπολογίζεται πως πλέον το κόστος υλοποίησης ξεπερνάει τα 200 εκατ. ευρώ και αγγίζει τα 210 εκατ. από περίπου 110 εκατ. που ήταν πριν δυο και κάτι χρόνια.
  • Τα σχόλια περιττεύουν…

—————————–

Επανεξετάζεται η μεταφορά της Πειραιώς στο Ελληνικό

  • «Δεύτερες σκέψεις», μαθαίνουμε, κάνει η Τράπεζα Πειραιώς για την μεταφορά των διοικητικών της υπηρεσιών στην Αττική, στο Ελληνικό.
  • Έγκυρες πηγές αναφέρουν στη στήλη ότι όλα επανεξετάζονται υπό το πρίσμα της εκτόξευσης του κόστους σε όλα τα επίπεδα.
  • Η προκαταρκτική συμφωνία (MoU) που υπέγραψε η τράπεζα πριν από περίπου δυο χρόνια με την Lamda, όπως μας λένε οι ίδιες πηγές, δεν είναι δεσμευτική. Και ως εκ τούτου μπορεί ανά πάσα στιγμή να ανατραπεί…
  • Θυμίζουμε πως η συμφωνία αφορούσε στην απόκτηση γραφείων συνολικού εμβαδού 40.000 τ.μ. στο επιχειρηματικό κέντρο που θα κατασκευαστεί στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.
  • Πληροφορούμαστε πάντως ότι η προσπάθεια εξοικονόμησης κόστους έχει ξεκινήσει ήδη, μέσα από την σύμπτυξη υπηρεσιών και την στέγασή τους σε ιδιόκτητα ακίνητα.
  • Ενδεικτικά αναφέρονται στην περίπτωση του κτηρίου «City Link» στην Πανεπιστημίου, όπου η παρουσία της τράπεζας έχει συρρικνωθεί στον 2ο και 6ο όροφο.
  • Τους χώρους που άφησε η τράπεζα «κατέλαβε» το πολυκατάστημα Attica (το οποίο ειρήσθω εν παρόδω βρίσκεται σε φάση ραγδαίας ανάπτυξης).
  • Για την ιστορία να πούμε πως ήδη η Eurobank αποφάσισε την μεταστέγαση των κεντρικών της γραφείων σε τρία ιδιόκτητα κτήρια, αντί της μετεγκατάστασης στο πρώην διεθνές αεροδρόμιο…

——————————

Τριγμοί στην «παντοκρατορία» των brands

  • Η αγορά είναι ψυχολογία. Πρόκειται για αξίωμα που δεν αμφισβητείται και πάντοτε επαληθεύεται.
  • Αυτό συνέβη και μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που σόκαρε την ελληνική κοινωνία.
  • Ακόμη και η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ, όπως μαθαίνουμε, έχει πληγεί τις δυο τελευταίες εβδομάδες.
  • «Έχουμε κάνει κοιλιά…», λέει στη στήλη γνωστός επιχειρηματίας του κλάδου. Και τονίζει πως η επιστράτευση των προσφορών για να τονωθεί η ζήτηση είναι μονόδρομος.
  • Ήδη, οι επώνυμες μάρκες έχουν επιδοθεί σε μπαράζ προσφορών λόγω της πίεσης που δέχονται από τα φθηνά και ανώνυμα προϊόντα.
  • Ακόμη και οι πλέον πιστοί καταναλωτές στα brands αρχίζουν και αλλάζουν συμπεριφορά στο βωμό της εξοικονόμησης …
  • Πρόκειται για ένα φαινόμενο που ξεκίνησε μετά το λανσάρισμα του καλαθιού του νοικοκυριού και εντάθηκε το τελευταίο διάστημα.
  • Αρκετοί καταναλωτές ψωνίζουν πλέον με βάση την τιμή, λένε παράγοντες που γνωρίζουν.
  • Υποστηρίζουν πως έπαιξε ρόλο και η αναβάθμιση της ποιότητας των φθηνών προϊόντων, τα οποία έχουν μειώσει αισθητά την ψαλίδα σε πολλά επίπεδα, όπως της συσκευασίας.
  • Η παντοκρατορία των brands στην ελληνική αγορά όπως όλα δείχνουν αρχίζει και κλονίζεται…

Πηγή: ot.gr

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.