Η κόρη της Κιμ Καρντάσιαν ξεσπά σε κλάματα και «ρίχνει» το Ιnternet

Η 5χρονη κόρη της Κιμ Καρντάσιαν, φαίνεται πως ήδη έχει ισχυρή γνώμη για τις στιλιστικές της επιλογές…

Η Κιμ Καρντάσιαν, είναι αδιαμφισβήτητα μία από τις πιο ενεργές στα social media διασημότητες, η οποία με τον έναν ή τον άλλον τρόπo ξέρει πως να διαχειριστεί την εικόνα και το όνομα της οικογένειας της.

Αρκετά συχνά, η Κιμ Καρντάσιαν δημοσιεύει στα social media φωτογραφίες από την προσωπική καθημερινότητά της, με τα likes και τα σχόλια των διαδικτυακών της φίλων να πέφτουν «βροχή».

Αυτή τη φορά η Κιμ Καρντάσιαν ανέβασε μια φωτογραφία με τη μικρή της κόρη Νορθ που ενώ την βλέπουμε να φοράει τις μπότες τις μαμάς της κλαίει.

Ο λόγος; Της ζήτησε να αποχωριστεί τις μπότες για να πάνε βόλτα και μάλλον η μικρή Νορθ δεν βρήκε καλή την ιδέα της μαμάς της αφού ταίριαζαν ιδανικά με το φόρεμά της!

Η Κιμ Καρντασιαν σχολίασε στη φωτογραφία που ανέβασε στο Instagram:

«Λοιποοοον, η Μις Νορθ ντύθηκε μόνη της και ήταν έτοιμη για τη βόλτα μας μέχρι τη στιγμή που της εξήγησα ότι δεν μπορούσε να φορέσει τις μπότες μου!».

Δείτε παρακάτω την ανάρτηση της Κιμ Καρντάσιαν με την απογοητευμένη Νορθ…

Το φαινόμενο Νορθ Γουέστ

Μπορεί η κόρη της Κιμ Καρντάσιαν και του Κάνιε Γουέστ, Νορθ Γουέστ να είναι μόλις πέντε ετών, αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να κάνει τα πρώτα της βήματα στην showbiz.

Η Νορθ Γουέστ, μπορεί να μη διαθέτει social media, έχει ήδη όμως αποκτήσει μεγάλη φήμη, αφήνοντας το ψηφιακό της αποτύπωμα μέσα από αναρτήσεις της διάσημης μαμάς της Κιμ Καρντάσιαν.

Παρακολουθήσαμε την σταδιακή της ανάπτυξη της, μέσα από το Instagram της μητέρας της, στο ριάλιτι «Keep Up With the Kardashians» και στα περιοδικά. Ποζάροντας για λογαριασμό του γνωστού περιοδικού WWD, η μικρή Νορθ απέκτησε μάλιστα πρόσφατα το πρώτο της εξώφυλλο.

Το ξεχωριστό της στιλ έχει ήδη συζητηθεί και τελευταία φαίνεται να «κλείνει το μάτι της» και στο μακιγιάζ…

Η Νορθ Γουέστ, μπορεί να μη το γνωρίζει, όμως βρίσκεται στην πρώτη γραμμή μιας γενιάς που συνδέεται άρρηκτα με το προσωπικό στυλ και την ομορφιά.

Μετά τους Millenials, με το όνομα «Alpha», υποδηλώνοντας μια νέα αρχή, αυτή η ηλικιακή ομάδα δεν μοιάζει σε τίποτα με καμία άλλη που έχει γνωρίσει ποτέ ο κόσμος.

Και σε συνδυασμό με τον «Gen Z», τους ελαφρώς μεγαλύτερους ομολόγους της, οι αριθμοί τους είναι ισχυροί. Σύμφωνα με το Γραφείο απογραφής των ΗΠΑ, το 2025, άτομα ηλικίας 17 ετών και κάτω θα αποτελούν το 43% του πληθυσμού των ΗΠΑ. Ήδη, άτομα αυτής της ηλικίας είναι σημαντικοί καταναλωτές ομορφιάς: Σύμφωνα με την NPD, το 69 τοις εκατό των Gen Zers χρησιμοποιούν καλλυντικά και το 68 τοις εκατό έχουν αποκτήσει προϊόντα για την φροντίδας του δέρματος.

Με αριθμούς αυτού του είδους, οι Alphas και Gen Z αναμένεται να έχουν κοινωνικοπολιτισμικό και οικονομικό αντίκτυπο ίσο με εκείνο των γονιών τους ή των μεγαλύτερων αδελφών τους, των Millennials.

 

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.