Cherrybox: Τα συνδρομητικά κουτιά με καλλυντικά κερδίζουν Ελλάδα και Κύπρο

Τα καλλυντικά, και μάλιστα τις διαδικτυακές πωλήσεις τους, εκμεταλλεύεται το ηλεκτρονικό κατάστημα Cherrybox, το οποίο διαθέτει περισσότερους από 30.000 πελάτες και 3.000 προϊόντα. Εχει καταφέρει εν καιρώ κρίσης να επεκταθεί και στην κυπριακή αγορά, ενώ συζητεί για διείσδυση στις βαλκανικές χώρες.

Τα καλλυντικά, και μάλιστα τις διαδικτυακές πωλήσεις τους, εκμεταλλεύεται το ηλεκτρονικό κατάστημα Cherrybox, το οποίο διαθέτει περισσότερους από 30.000 πελάτες και 3.000 προϊόντα. Εχει καταφέρει εν καιρώ κρίσης να επεκταθεί και στην κυπριακή αγορά, ενώ συζητεί για διείσδυση στις βαλκανικές χώρες.
To Cherrybox ιδρύθηκε το 2013 από τη Στέλλα Λαζαρίδου, με το πρώτο συνδρομητικό κουτί καλλυντικών να κυκλοφορεί τον Μάιο του ίδιου έτους. Η ιδέα βασίστηκε σε αντίστοιχη ιδέα που ξεκίνησε στην Αμερική το 2010 από δύο φοιτήτριες του Πανεπιστημίου του Harvard.

Η φιλοσοφία του είναι η εξής: κάθε γυναίκα έχει διαφορετικές ανάγκες, λίγες όμως έχουν τον χρόνο και τη δυνατότητα να δοκιμάζουν προϊόντα ώσπου να βρουν αυτό που θέλουν. Ιδιαίτερα στις online αγορές καλλυντικών, όπου δεν υπάρχει η δυνατότητα να δει κανείς, να μυρίσει ή να εφαρμόσει το προϊόν προτού το αγοράσει, το πρόβλημα φαίνεται να είναι ακόμη μεγαλύτερο. «Μέσα από την εύκολη και διασκεδαστική πλατφόρμα του Cherrybox οι γυναίκες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν, να δοκιμάσουν αλλά και να αγοράσουν προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς από τις καλύτερες ελληνικές και ξένες εταιρείες καλλυντικών» ανέφερε η κυρία Στέλλα Λογαρίδου.


Κάθε τρίμηνο
Κάθε τρεις μήνες κυκλοφορεί ένα εποχικό κουτί (Summer, Autumn, Winter, Spring). Μέσα σε αυτό μπορεί κανείς να βρει έξι έως οκτώ προϊόντα καλλυντικών σε full και travel size συσκευασίες, που είναι κατάλληλα για την εποχή και ταιριάζουν σε όλους. Τα προϊόντα περιλαμβάνουν περιποίηση προσώπου, σώματος, μαλλιών και μακιγιάζ. Το κουτί κοστίζει 20 ευρώ με δωρεάν μεταφορικά στην πόρτα του παραλήπτη, ενώ η αξία των προϊόντων του κουτιών υπερβαίνει πάντοτε κατά πολύ την τιμή του, σύμφωνα με την ίδια.
Η εταιρεία αναζητεί προϊόντα καλλυντικών που είναι ιδιαίτερα, προσεγμένα, οργανικά ή προϊόντα που είναι δύσκολο να τα βρει κανείς στην Ελλάδα. Οπως προσθέτει η ίδια, «Η ομάδα μας ψάχνει συνεχώς να ανακαλύψει και να προσφέρει στο κοινό της αξιόλογες εταιρείες καλλυντικών που είναι δύσκολο να βρει κανείς στα ράφια των καταστημάτων καλλυντικών. Αυτή τη στιγμή στο e-shop μας μπορεί να βρει κανείς περισσότερα από 180 brands καλλυντικών. Ταυτόχρονα η εταιρεία κάνει και δικές της εισαγωγές σε προϊόντα που δεν υπάρχουν καθόλου στην Ελλάδα».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.