Το «Ε» στη μάχη της τηλεθέασης

Αν και τα μεγάλα ιδιωτικά κανάλια καθυστερούν την πρεμιέρα των ψυχαγωγικών εκπομπών τους, το «Ε» επιμένει να δικεκδικεί μερίδιο στην πίτα της τηλεθέασης ενισχύοντας το πρόγραμμα του με εκπομπές lifestyle και gossip περιεχομένου.

Το «Ε» στη μάχη της τηλεθέασης
Αν και τα μεγάλα ιδιωτικά κανάλια καθυστερούν την πρεμιέρα των ψυχαγωγικών εκπομπών τους, το «Ε» επιμένει να δικεκδικεί μερίδιο στην πίτα της τηλεθέασης ενισχύοντας το πρόγραμμα του με εκπομπές lifestyle και gossip περιεχομένου.
Το Σαββατοκύριακο που πέρασε τρεις από αυτές έκαναν πρεμιέρα σημειώνοντας σχετικά ικανοποιητική τηλεθέαση, αν και είναι νωρίς για απολογισμό καθώς “παίζουν δίχως αντίπαλο” αφού ο ανταγωνισμός καθυστερεί.
Αναλυτικότερα, το πρωινό ψυχαγωγικό μαγκαζίνο «Στα καλά καθούμενα» με τους Κρατερό Κατσούλη και Κατερίνα Καραβάτου είχε μέσο όρο που κινήθηκε και τις δύο ημέρες λίγο πάνω από το 10% στο σύνολο και στο νεανικό κοινό κάτι που μάλλον δείχνει ότι θα χρειαστεί περισσότερη προσπάθεια στο μέλλον.
Η εκπομπή «Αποκαλυπτικά» το Σάββατο σημείωσε 17% μέσο όρο στο σύνολο και 14,2% στο 15 – 44 ενώ την Κυριακή σημείωσε αντίστοιχα 15,4% και 13,3%.
Τέλος, στην πρώτη της εμφάνιση στο κανάλι του Περιστερίου η Αννίτα Πάνια με την εκπομπή «Αννίτα gr» πέτυχε ένα 17,2% συνολικά και 11,5% στο 15 – 44 ενώ την Κυριακή είχε μία μικρή πτώση με τα ποσοστά να φτάνουν το 15,6% και 10,4% αντίστοιχα.
Πρεμιέρα είχαμε όμως και στον τομέα της ενημέρωσης με την εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο» με τους Ιορδάνη Χασαπόπουλο και Δημήτρη Τάκη να έχουν τηλεθέαση 21,6% το Σάββατο και 19,5% την Κυριακή. Στο κοινό 15 – 44 η εκπομπή είχε και τις δύο ημέρες μέσο όρο τηλεθέασης 16%.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version