Οι εταιρείες που ξεχωρίζουν μέσα στην κρίση

Μπορεί πολλές εταιρείες να βάζουν λουκέτο λόγω κρίσης στην Ελλάδα

Μπορεί πολλές εταιρείες να βάζουν λουκέτο λόγω κρίσης στην Ελλάδα, αλλά υπάρχουν και άλλες που προοδεύουν και μάλιστα ακολουθούν πρωτοποριακές μεθόδους ανάπτυξης, επικοινωνίας και δράσης, κάτι που οδηγεί στο να έχουν υγιή αποτελέσματα και ευαισθησία στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ αποφάσισε να δώσει στις καλύτερες εταιρείες Βραβεία Αριστείας Εταιρικών Υποθέσεων (Corporate Affairs Excellence Awards), στο πλαίσιο μιας προσπάθειας ενθάρρυνσης και έμπρακτης στήριξης σε διαρκή βάση όλων όσοι απασχολούνται και δραστηριοποιούνται στον χώρο των εταιρικών υποθέσεων, οριοθετώντας το πλαίσιο μέσω του οποίου εντοπίζονται, αναδεικνύονται, δημοσιοποιούνται και επιβραβεύονται επιτυχημένες πρακτικές, εργαλεία και εφαρμογές οι οποίες προσθέτουν αξία στη λειτουργία και στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων και αποτελούν πρακτικές προς μίμηση στη λειτουργία εταιρικών υποθέσεων στην Ελλάδα.
Οι υποψηφιότητες για τα Corporate Affairs Excellence Awards 2015 αφορούσαν δράσεις που διενεργήθηκαν και ολοκληρώθηκαν είτε πλήρως είτε πιλοτικά από το 2012 ως το 2014. Οι κατηγορίες στις οποίες διαγωνίστηκαν και τα βραβεία που απέσπασαν οι επιχειρήσεις είναι οι ακόλουθες:
  • Για την «Εταιρική επικοινωνία» απονεμήθηκαν από τον κ. Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, πρόεδρο του ΔΣ της ΕΕΔΕ, δύο βραβεία στην Cosmote για τη δράση «Ο κόσμος μας εσύ. Στηρίζουμε τις ακριτικές περιοχές» και στα Ελληνικά Πετρέλαια για τη δράση «Ανοίγοντας τον δρόμο προς την εξωστρέφεια –Η διεύρυνση των καναλιών επικοινωνίας από και προς το εξωτερικό περιβάλλον».
  • Στην κατηγορία «Εταιρεία και συμμέτοχοι» βραβεύθηκε από τον κ. Ακη Σκέρτσο, γενικό διευθυντή του ΣΕΒ, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών για τη δράση «i-mind». Το βραβείο αφορά συνολικό πρόγραμμα που υποστηρίζει την προσέλκυση, τον ανοιχτό διάλογο ή την ενίσχυση σχέσεων με ένα, μερικά ή όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (συνεργάτες, καταναλωτές, τοπικές κοινότητες, ΜΚΟ κ.ά.) και προϋποθέτει ολοκληρωμένη χαρτογράφηση συμμετόχων (Stakeholder mapping).
  • Στην κατηγορία «Εσωτερική επικοινωνία» απονεμήθηκαν από τον κ. Βασίλη Λώλα, πρόεδρο της ΔΕ του ΤΕΥΠ, δύο βραβεία στην ΑΒ Βασιλόπουλος για την ενέργεια εθελοντισμού εργαζομένων της εταιρείας και στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος για φάσμα δράσεων εσωτερικής επικοινωνίας στην τράπεζα. Το βραβείο αυτής της κατηγορίας αφορούσε την ανάπτυξη προγράμματος ή δράσης, εργαλείων, καμπάνιας για την προώθηση εταιρικών στόχων ή δράσεων στους εργαζομένους, καθώς και την ενεργό συμμετοχή τους.
  • Για την «Εμμεση επικοινωνία προϊόντος» βραβεύθηκε από τον κ. Μανόλη Παπαπολύζο, πρόεδρο του ΔΣ της ΕΔΕΕ, η Diageo Hellas SA για τη δράση «Johnny Walker & Sons Voyager». Το βραβείο αφορούσε την ανάπτυξη προγράμματος, δράσης, εκδήλωσης ή καμπάνιας για την προώθηση ενός προϊόντος.
  • Για την κατηγορία «Καλύτερη χρήση των social media» βραβεύθηκε από την κυρία Αλεξάνδρα Πάλλη, αντιπρόεδρο του EuroCommerce, η τράπεζα Eurobank Εργασίας ΑΕ για τον διαγωνισμό «Η Ελλάδα καινοτομεί». Το βραβείο αφορούσε καμπάνια που χρησιμοποίησε αποτελεσματικά τα social media για να ενημερώσει και να επηρεάσει τα επιθυμητά κοινά επιτυγχάνοντας τους στόχους που είχε θέσει ο οργανισμός.
  • Για τις «Σχέσεις με τα ΜΜΕ» βραβεύθηκαν από τον κ. Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, πρόεδρο του ΔΣ της ΕΕΔΕ, οι εταιρείες Μαρινόπουλος ΑΕ για τη διαχείριση σχέσεων με τα ΜΜΕ και Abbvie Φαρμακευτική ΑΕ για τη δράση «Abbvie Greece Survivalkit». Το βραβείο αφορούσε πρόγραμμα ή σειρά δράσεων που σχεδιάστηκαν για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των στελεχών των ΜΜΕ και να τους κινητοποιήσουν θετικά ώστε με τη σειρά τους να συμβάλουν στη διαμόρφωση θετικής γνώμης για μια υπηρεσία, προϊόν ή οργανισμό στο ευρύ κοινό.
  • Στην κατηγορία «Πρόγραμμα/Δράση ΕΚΕ» βραβεύθηκε από την κυρία Μαρία Αλεξίου, πρόεδρο του ΔΣ του Ελληνικού Δικτύου για την ΕΚΕ, η τράπεζα Eurobank Εργασίας ΑΕ για τη δράση «egg – enter•grow•go». Το βραβείο αυτό αφορά δράσεις που εντάσσονται σε μια γενική στρατηγική ΕΚΕ οι οποίες σχετίζονται άρρηκτα με τη συσχέτιση της σημασίας της ΕΚΕ τόσο με τις ανάγκες της εταιρείας όσο και με τις προσδοκίες των διαφόρων ομάδων συμμετόχων που επηρεάζονται. Με αυτό το βραβείο το ΤΕΥΠ επιθυμεί να αναγνωρίσει εκείνα τα προγράμματα ΕΚΕ που έχουν πραγματικό και μετρήσιμο όφελος για τη βιωσιμότητα μιας εταιρείας.
  • Για το Πρόγραμμα Χαμηλού Κόστους που αφορούσε καμπάνια που αναπτύχθηκε για την επίτευξη σημαντικών επιχειρησιακών στόχων με κόστος χαμηλότερο από 5.000 ευρώ βραβεύθηκε από τον κ. Νίκο Μπιλίρη, αντιπρόεδρο του ΔΣ της ΕΕΔΕ, η Interamerican για το πρόγραμμα «Προσωπική Βοήθεια & Πρωτοβάθμια Υγεία».

HeliosPlus

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.