Γιατί «σάρωσε» ο Μάρκος Σεφερλής;

Η πρεμιέρα έγινε και το «Mega με μία» βρέθηκε στην κορυφή του πίνακα τηλεθέασης με εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης: 47,3% στο σύνολο και 54,2% στο νεανικό κοινό.

Γιατί «σάρωσε» ο Μάρκος Σεφερλής;

Η πρεμιέρα έγινε και το «Mega με μία» βρέθηκε στην κορυφή του πίνακα τηλεθέασης με εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης: 47,3% στο σύνολο και 54,2% στο νεανικό κοινό.

Αναμενόμενη η πρωτιά καθώς ένα νέο πρόγραμμα με άλλη συνταγή και με έναν λαοφιλή παρουσιαστή ερχόταν να πάρει την θέση μιας ταλαιπωρημένης πρωινής συνταγής. Ωστόσο η διαφορά με το ανταγωνιστικό «Πρωινό» στον ΑΝΤ1 ήταν πολύ μεγαλύτερη από την αναμενόμενη _ το ζεύγος Λιάγκα – Σκορδά σημείωσε ποσοστά 20% στο σύνολο και 16,5% στο 15 – 44 _ κάτι που όμως έχει από μια πλευρά λογική εξήγηση.

Ο ΑΝΤ1 επαναπαύθηκε στην δύναμη της δομής που ακολουθεί το ζευγάρι των παρουσιαστών του προφανώς θεωρώντας το προϊόν του «πολύ σκληρό για να πεθάνει». Από την άλλη, το Mega πήρε το ρίσκο να αναθέσει την πρωινή ζώνη σε ένα πρόσωπο αρεστό στην γνήσια λαϊκή τάξη που γεμίζει το θέατρο του, σε ένα καθαρόαιμο κωμικό και του έδωσε χώρο να ανατρέψει τα μέχρι πρότινος δεδομένα. Αυτά όλα αν μη τι άλλο εξάπτουν την περιέργεια του κοινού.

Ομως είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα και αξιολόγηση των δύο προγραμμάτων. Και άλλες φορές οι πρεμιέρες εκπομπών έδειξαν πρωτοφανή δυναμική στο ξεκίνημα τους, η οποία στη συνέχεια είτε εξατμίστηκε είτε προσγειώθηκε σε πιο χαμηλά νούμερα. Οπως και να ‘χει, πρόκειται για μία σκληρή μάχη η οποία θα δοθεί όχι μόνο για την τηλεθέαση η οποία ούτως ή άλλως το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα αφορά κάτι λιγότερο από ένα εκατομμύριο τηλεθεατές, αλλά κυρίως για τις εντυπώσεις και τα sites.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version