DEKOHO.COM: Διαδικτυακή πλατφόρμα αναζήτησης καταλυμάτων από Ελληνες

Τον Απρίλιο αναμένεται να κάνει την είσοδό της στη διαδικτυακή αγορά του τουρισμού η πλατφόρμα αναζήτησης καταλυμάτων DEKOHO.COM. Πρόκειται για μια παγκόσμια διαδικτυακή μηχανή που αναπτύχθηκε κατά 60% από Ελληνες ομογενείς, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, την ξενοδοχία και την πληροφορική.

Τον Απρίλιο αναμένεται να κάνει την είσοδό της στη διαδικτυακή αγορά του τουρισμού η πλατφόρμα αναζήτησης καταλυμάτων DEKOHO.COM. Πρόκειται για μια παγκόσμια διαδικτυακή μηχανή που αναπτύχθηκε κατά 60% από Ελληνες ομογενείς, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, την ξενοδοχία και την πληροφορική. Η επένδυση ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια από δέκα μετόχους με αρχικό κεφάλαιο 200.000 ευρώ. Σήμερα το συνολικό της ύψος έχει ανέλθει σε ένα εκατ. ευρώ, ενώ αυξάνονται και αυτοί που συμμετέχουν στο εγχείρημα.

Σύμφωνα με το επιχειρησιακό της πλάνο η DEKOHO.COM υπολογίζει ότι μέχρι το τέλος του 2014 θα φιλοξενεί στην πλατφόρμα της 500.000 περίπου καταλύματα από 165 χώρες στον κόσμο, ενώ οικονομικός στόχος της είναι ο κύκλος εργασιών κρατήσεων μέσω της ιστοσελίδας να ανέλθει την ίδια χρονιά στα 280 εκατ. ευρώ.
Η εταιρία επιχειρεί να διεισδύσει στην αγορά, καινοτομώντας όπως υπογραμμίζει ο διευθύνων σύμβουλός της κ. Μάνος Κουκάκης, καθώς δεν απαιτεί προμήθεια 15% – 20% όπως συνηθίζεται για κάθε κράτηση, αλλά ετήσια καταβολή συνδρομής ύψους 11 ευρώ για την παρουσία του ξενοδοχείου στην πλατφόρμα της και ένα ευρώ για κάθε προσφορά που κοινοποιείται. Επίσης το ποσό κάθε κράτησης εισπράττεται απευθείας από τον ξενοδόχο, χωρίς να μεσολαβεί η εταιρία. Ηδη έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα περίπου 2.500 ξενοδοχεία στην Ελλάδα, ενώ στόχος είναι να φθάσουν τα 10.000 μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν.
Σύμφωνα με τον κ. Κουκάκη η πλατφόρμα φιλοδοξεί να προσεγγίσει πέρα από τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, τα μικρά καταλύματα και ενοικιαζόμενα δωμάτια, που μπορεί μέχρι τώρα να μην είχαν παρουσία στο Διαδίκτυο, παρέχοντάς τους ένα πλαίσιο για να την αποκτήσουν, αλλά και τις παραθεριστικές κατοικίες προς ενοικίαση, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις. Η εταιρία που έχει έδρα την Κύπρο, διατηρεί γραφεία και στην Ελλάδα, από όπου θα υποστηρίζεται η πλατφόρμα, απασχολώντας περίπου 55 άτομα. Η προώθησή της σχεδιάζεται να γίνει με διαφημιστικά σποτ σε δέκα χώρες, ενώ στο πλαίσιο αυτό δημιουργείται η dekoho.tv και θα ακολουθήσει εφαρμογή για ταμπλέτες (iPad).
Η διαφορά της DEKOHO.COM από τις υπάρχουσες μηχανές αναζήτησης καταλυμάτων, σημειώνει ο κ. Κουκάκης, είναι ότι έχει σύστημα κρατήσεων που επιλέγει αυτόματα το κατάλυμα με κριτήριο τις ημερομηνίες του ταξιδιού, του προορισμού και του προϋπολογισμού του ταξιδιώτη. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα διαθέτει και σύστημα κρατήσεων i-system, με μηχανισμό αναζήτησης σε γειτονικά ξενοδοχεία, σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα σε συγκεκριμένο κατάλυμα. Επίσης σε πραγματικό χρόνο και οποιαδήποτε στιγμή, ο ξενοδόχος μπορεί να αλλάξει την τιμή και τη διαθεσιμότητα της μονάδας του, καθώς επίσης να εμπλουτίσει τον χάρτη γύρω από αυτή.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.