Το τελευταίο τρίμηνο του 2009 έκρυβε μια έκπληξη, για άλλους ευχάριστη και για άλλους δυσάρεστη. Η περίφημη διαφήμιση με τον Gummy Βear η οποία απευθυνόταν στις μικρές ηλικίες των καταναλωτών είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα και το παριζάκι της «Υφαντής» έγινε το πιο δυναμικό προϊόν της αγοράς των αλλαντικών κατακτώντας μερίδιο 30% και την πρώτη θέση στην Αττική, που μοιράζεται με το αντίστοιχο προϊόν της Creta Farm.
Ενα αρκουδάκι άλλαξε την αγορά
Το τελευταίο τρίμηνο του 2009 έκρυβε μια έκπληξη, για άλλους ευχάριστη και για άλλους δυσάρεστη. Η περίφημη διαφήμιση με τον Gummy Βear η οποία απευθυνόταν στις μικρές ηλικίες των καταναλωτών είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα και το παριζάκι της «Υφαντής» έγινε το πιο δυναμικό προϊόν της αγοράς των αλλαντικών κατακτώντας μερίδιο 30% και την πρώτη θέση στην Αττική, που μοιράζεται με το αντίστοιχο προϊόν της Creta Farm.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.