ΤΕΣΣΕΡΑ χρόνια ζωής κλείνει το περιοδικό «Το παιδί μου κι εγώ». Μια εκδοτική προσπάθεια που στέφθηκε με επιτυχία κατακτώντας σε σύντομο διάστημα τις καρδιές ενός κοινού δύσκολου και απαιτητικού, όπως είναι οι νέοι, οι υποψήφιοι αλλά και πολλοί «περισσότερο έμπειροι» γονείς. Σήμερα οι υπεύθυνοι του περιοδικού δεν σκέπτονται μόνο τα «κεράκια» που θα σβήσουν για να εορτάσουν τα γενέθλια. Προβληματίζονται για τη βελτίωσή του αλλά και για την περαιτέρω σύσφιγξη των σχέσεων με τους αναγνώστες. Και στην προσπάθειά τους αυτή «ρίχνουν στη μάχη» νέα «όπλα».
Οταν ξεκίνησε το εγχείρημα πριν από τέσσερα χρόνια, το περιοδικό κυκλοφορούσε σε τριμηνιαία βάση. Η ανταπόκριση που βρήκε από το κοινό ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική για «ειδικό» περιοδικό: 25.000 φύλλα ήταν μια πολύ καλή αρχή. Η πορεία του όμως απεδείχθη πολύ καλύτερη. Το περιοδικό έγινε διμηνιαίο και στη συνέχεια μηνιαίο. Σήμερα το περιοδικό έχει περίπου 70.000 «φανατικούς» αναγνώστες σε όλη την Ελλάδα. Οπως τονίζουν οι υπεύθυνοι, η επιτυχία είναι εξίσου μεγάλη στην Αθήνα και στην επαρχία.
«Η ανταπόκριση των αναγνωστών ήταν άμεση, δεν την είχα ξανασυναντήσει» θυμάται τώρα η διευθύντρια του περιοδικού κυρία Ολγα Ιωάννου. Ποια είναι τα μυστικά της επιτυχίας; Ασφαλώς η ποιότητα, η έγκυρη, προσεκτική καθοδήγηση των νέων γονέων και οι πρακτικές συμβουλές που τους «βγάζουν από τις δύσκολες στιγμές». Αλλο «ατού» αποτελεί η καλαίσθητη έκδοση. Παράλληλα όμως η «συνταγή της επιτυχίας» κρίνεται από τους άμεσα ενδιαφερόμενους, τους αναγνώστες. Ενα έντυπο πρέπει να έχει «ψυχή», να «ομιλεί» στο κοινό στο οποίο απευθύνεται. Να υπάρχει αμφίδρομη σχέση αγάπης και συνεχούς επικοινωνίας. Αυτά τα στοιχήματα κέρδισε το «Παιδί μου κι εγώ».
Η διεύθυνση του περιοδικού πραγματοποίησε πολλές εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα, όχι μόνο για τους μικρούς αλλά και για τους μεγάλους του φίλους. Διοργάνωσε ημερίδες όπου ειδικοί επιστήμονες ανέλυσαν και συζήτησαν με τους γονείς για τα πιο καυτά θέματα που αφορούν τη μέση ελληνική οικογένεια. Δημιούργησε το «Club το Παιδί μου κι εγώ», στο οποίο μπορούν να συμμετάσχουν οι πιστοί του περιοδικού. Μέσα σε δύο μήνες έχουν γίνει μέλη του «Club» πάνω από 5.000 αναγνώστες.
Ωθηση έδωσαν στο περιοδικό και οι επιλεγμένες βιντεοκασέτες, που προσφέρουν ψυχαγωγία στα παιδιά, καθώς και το ένθετο βιβλιαράκι «Ο μπόμπιρας κι εγώ», με κόμικ και παιχνίδια για τους μικρούς αναγνώστες. Και ακόμη, μετά την έκδοση του πρώτου βιβλίου με τίτλο «Θα γίνω μητέρα», η προσπάθεια θα συνεχισθεί.
Πάντως το επόμενο ραντεβού του κοινού με το «Παιδί μου κι εγώ» έχει ήδη κλειστεί: θα γίνει στην «άγονη γραμμή». Οχι, δεν πρόκειται για σχήμα λόγου. Το περιοδικό οργανώνει τον Μάιο εκδηλώσεις στη Νίσυρο, με διαλέξεις από γιατρούς και ειδικούς επιστήμονες αλλά και πολιτιστικά «χάπενινγκ», με καραγκιόζη και άλλα πολλά.
