Ένας σταθμός-«φάντασμα» του σιδηροδρομικού άξονα της Αθήνας, αυτός του Ταύρου, τίθεται σε λειτουργία από τον ΟΣΕ και εγκαινιάζεται την Τετάρτη από τον υπουργό Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Ο νέος σταθμός θα προσθέσει μία ακόμη στάση μεταξύ Ρουφ και Ρέντη σε όλα τα δρομολόγια του προαστιακού, που εκτελούνται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από και προς Πειραιά.
Ο νέος σταθμός Ταύρου βρίσκεται επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως 2-4 και Κορυτσάς. Το υπουργείο Υποδομών εκτιμά ότι «θα εξυπηρετήσει μεγάλο αριθμό επιβατών, δεδομένου ότι βρίσκεται σε πυκνοκατοικημένη περιοχή».
Πρόκειται για σταθμό που βρισκόταν στο φυσικό αντικείμενο της σύμβασης 994/2005 του ΟΣΕ, ένα ολυμπιακό έργο, το οποίο αντιμετώπισε αναρίθμητα τεχνικά και νομικά προβλήματα και τερματίστηκε τον Φεβρουάριο του 2011.
Ο σταθμός του Ταύρου δεν προβλεπόταν στην αρχική μελέτη του έργου «Ανακαίνιση σιδηροδρομικής γραμμής και κατασκευή ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης στο τμήμα Πειραιάς – Αθήνας – Τρεις Γέφυρες», όπως ονομαζόταν η σύμβαση 994/2005.
Αντίθετα, η αρχική μελέτη προέβλεπε σταθμό στον Κεραμεικό, η όποια όμως κατέπεσε στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) έπειτα από προσφυγές κατοίκων. Έτσι, το πρώην υπουργείο Μεταφορών, σε συνεννόηση με τον τοπικό δήμο, ζήτησε τη δημιουργία νέας στάσης στον Ταύρο και τροποποίηση του αντικειμένου της σύμβασης.
Η κατασκευή του σταθμού «Ταύρος» ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι του 2009, όμως δεν υπήρχαν χρήματα για ανελκυστήρες. Έτσι οι δύο αποβάθρες συνδέονται με γέφυρα.
Σύμφωνα με τη νεότερη περιβαλλοντική μελέτη του έργου, στο τμήμα Ρουφ – Σταθμός Αθηνών προβλέπεται υπογειοποίηση τριπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, η οποία, ωστόσο, για να γίνει, χρειάζεται αντικατάσταση του μεγάλου παντορροϊκού αγωγού που διασχίζει την Κωνσταντινουπόλεως. Στο τμήμα Σταθμός Αθηνών – Τρεις Γέφυρες προβλέπεται υπογειοποίηση τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου.