«Παράσιτα», χώρα παραγωγής Νότια Κορέα. Σκηνοθέτης, ο Μπονγκ Τζουν Χο. Μια ταινία που με τη βοήθεια ενός «παιχνιδιάρικου» αλλά συγχρόνως άψογα αλφαδιασμένου σεναρίου, συνδυασμένου με υψηλής αισθητικής κινηματογράφο, κατορθώνει να γίνει βαθιά πολιτική. Αυτή η ταινία, όπως «Το Βήμα» είχε προβλέψει, έμελλε τελικά να γίνει η μεγάλη θριαμβεύτρια στα βραβεία του 72ου Φεστιβάλ των Καννών κερδίζοντας τον Χρυσό Φοίνικα. Σε λίγο καιρό θα φιλοξενηθεί σε αρκετές αίθουσες της χώρας μας.

Με το που είδα την ταινία στο φεστιβάλ, αμέσως επιδίωξα – και με τη βοήθεια της εταιρείας διανομής της στην Ελλάδα Seven Films το πέτυχα – μια συνάντηση με τον Μπονγκ Τζουν Χο. Το έκανα περισσότερο για εμένα. Πολύ απλά ένιωθα ότι έπρεπε να πάρω μια ιδέα από το πώς σκέφτεται αυτός ο εξαιρετικός καλλιτέχνης, το όνομα του οποίου ως τώρα ήταν συνδεδεμένο με το είδος του cinema fantastique χάρη σε διεθνείς επιτυχίες του, όπως το «The Ηost» (όπου ένα πλάσμα προκαλεί τον τρόμο έχοντας βγει από τον βυθό της θάλασσας).

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω