Η παρουσία της στο θέατρο ακριβή. Η Μαρία Κεχαγιόγλου με το βαρύ βιογραφικό, η ηθοποιός της νέας ΣΚΗΝΗΣ του Λευτέρη Βογιατζή, του Αμόρε του Γιάννη Χουβαρδά, του Εμπρός, που αναμετρήθηκε με το αρχαίο δράμα, δεν αγαπά οι προβολείς της δημοσιότητας να πέφτουν επάνω της. «Δεν μου αρέσει να μιλώ πολύ για μένα» ξεκαθαρίζει από την αρχή της κουβέντας μας. Αντίθετα, ένας χείμαρρος λέξεων ξεπηδά όταν ξεκίνα να μιλά για την παράσταση «Οιδίπους» του Δημήτρη Καραντζά, στην οποία πρωταγωνιστεί μαζί με τον Μιχάλη Σαράντη και τον Κωνσταντίνο Αβαρικιώτη. Τρεις υποκριτές ανεβαίνουν στη σκηνή σε μία παράσταση-σύνθεση βασισμένη στον «Οιδίποδα τύραννο» του Σοφοκλή αλλά και στο σενάριο της ταινίας του Πιερ Πάολο Παζολίνι «Βασιλιάς Οιδίπους».

«O Οιδίπους ξεκίνα τη ζωή του με ένα πολύ βαθύ τραύμα. Οι γονείς του τού τρύπησαν τα ποδιά με τσιγκέλι και η μάνα του τον παρέδωσε σ’ έναν βοσκό να τον παρατήσει κάπου απόμερα στο βουνό, ώστε να μην επιβιώσει. Ο Οιδίπους, που το όνομά του φωνάζει αυτό ακριβώς το τραύμα, ζει όλη του τη ζωή με αυτό» αναφέρει. «Ενας σημαδεμένος, ένας έκθετος, ένας απορριμμένος. Δεν θυμάται ακριβώς, αλλά σίγουρα κάτι έχει καταγραφεί μέσα του. Οταν γίνονται οι τελευταίες αποκαλύψεις από τον βοσκό-σωτήρα του, ο Οιδίπους αναφωνεί: «Τι πόνο ξυπνάς στην πιο βαθιά μου μνήμη!»».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω