«Τσουνάμι» απολύσεων στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ των ΗΠΑ

Huffington Post, Vice και BuzzFeed προχωρούν σε δραστικές περικοπές, καθώς Facebook και Google απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος της online διαφημιστικής δαπάνης

 Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Σύνδεση μέλους
Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ: Εγγραφή μέλους
Media
Σίβυλλα
Helios Kiosk