Toyota Corolla Cross: Σε νέο ρόλο
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Μπορεί ο συνδυασμός του ιστορικού σήματος της Corolla με τις χαρακτηριστικές υπερυψωμένες αναλογίες ενός SUV αμαξώματος να μας ξενίζει ως Ευρωπαίους, ωστόσο αυτό ακριβώς αποτυπώνουν οι λήψεις του φωτογραφικού φακού που απαθανάτισαν ένα αντίστοιχο δοκιμαστικό πρωτότυπο σε δοκιμές εξέλιξης. Αυτές προς το παρόν πραγματοποιούνται στις ΗΠΑ ωστόσο με δεδομένη την πάγια στρατηγική της Toyota όταν πρόκειται για τη δυναμικότερη κατηγορία οχημάτων, πίσω από το καμουφλαρισμένο SUV βρίσκεται το επόμενο παγκόσμιο αυτοκίνητο των Ιαπώνων. Υπό αυτό το σκεπτικό το Corolla Cross που ήδη διατίθεται στην ασιατική αγορά και όπως όλα δείχνουν ετοιμάζεται για την αμερικανική, πρόκειται σύντομα να καταφθάσει και στην Ευρώπη, λειτουργώντας ως το πρακτικό alter ego του C-HR, προσφέροντας περισσότερη ευρυχωρία και χρηστικότητα συνδυασμένη με τις γνωστές προδιαγραφές των Toyota τόσο σε ό,τι αφορά την ποιότητα όσο και την υβριδική τεχνολογία.
BMW Μ8 CS: Η γοητεία του περιττού
H αναζήτηση για υψηλότερες επιδόσεις δείχνει να μη σταματά ποτέ όταν πρόκειται για αυτοκίνητα που βρίσκονται στην κορυφή της τετράτροχης «τροφικής» αλυσίδας, όπως αποδεικνύει περίτρανα η συγκεκριμένη έκδοση της Μ8 που εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring. Εκτός από την εμφανή βελτίωση της αεροδυναμικής της υπόστασης, η M8 CS επωφελείται από μια βελτιωμένη εκδοχή του twin-turbo V8 των 4,4 λίτρων, το οποίο στην προκειμένη περίπτωση αυξάνει την ισχύ του στους 635 ίππους και 750 Nm ροπής. Τις παραπάνω αναβαθμίσεις συμπληρώνουν βελτιώσεις στο πλαίσιο, ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης καθώς και παρεμβάσεις που αποσκοπούν στην αφαίρεση λίγων ακόμα κιλών από το συνολικό βάρος με στόχο τη δημιουργία μιας ακόμα πιο σκληροπυρηνικής έκφρασης του κορυφαίου coupe των Βαυαρών, την οποία αναμένεται να δούμε και επισήμως έως το τέλος της χρονιάς.
Mercedes EQS SUV: Προδιαγεγραμμένη επιλογή
H επόμενη προσθήκη στην γκάμα των ηλεκτρικών Mercedes θα πιάσει το νήμα ακριβώς από εκεί που το άφησε η εξαιρετικά πρόσφατη EQS, μετασχηματίζοντας τις πολυτελείς και αμιγώς ηλεκτροκίνητες προδιαγραφές της σε ένα εξίσου επιβλητικό SUV που θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης προς όφελος της ευρυχωρίας του. Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς στην περίπτωση της EQS SUV είναι ότι, απουσία συμβατικού συνόλου, οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας έχουν φέρει πιο μπροστά τον θάλαμο επιβατών. Παράλληλα, έχουν επιλέξει μια προσέγγιση που θυμίζει station wagon σε ό,τι αφορά τη χάραξη της οροφής και του πίσω τμήματος, στοιχεία που αναμένεται να λειτουργήσουν πολλαπλασιαστικά για τους διαθέσιμους χώρους σε σχέση με τη συμβατική GLS. Mε δεδομένη τη συγγένεια με την τετράθυρη EQS, στα χαρακτηριστικά του SUV θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς την υπερμεγέθη Hyperscreen των 55,5 ιντσών εν είδει συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και πίνακα οργάνων καθώς και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά της χαρακτηριστικά, το ήδη γνωστό ομώνυμο μοντέλο είναι διαθέσιμο με μπαταρίες 90 και 107,8 kWh εξασφαλίζοντας αυτονομία έως και 770 χλμ. καθώς και με ηλεκτροκινητήρες 333 και 523 ίππων που αναμένεται να εμπλουτιστούν περαιτέρω τόσο για την ήδη γνωστή EQS όσο και για το SUV που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2022.

