Εντάξει, να δεχτούμε ότι η κλιματική κρίση είναι βαριά και προκαλεί δεινά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι απαλλάσσει τους κατασκευαστές από τις κακοτεχνίες και τα πανάκριβα ατελή έργα που αποδίδουν στο κράτος και παραλαμβάνουν αβλεπί οι υπηρεσίες του. Η περίπτωση της παραλιακής φανέρωσε το πρόβλημα. Οι εικόνες με το λεωφορείο που ξέμεινε πνιγμένο στα νερά στη διάβαση προς το Νιάρχος και τους επιβάτες να κολυμπάνε στην κυριολεξία σε θολά και επικίνδυνα νερά έδειξαν καθαρά ότι κάποιοι δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους. Τον Απρίλιο του 2019 η τότε περιφερειάρχης Ρένα Δούρου φωτογραφιζόταν αγέρωχη και κομπορρημονούσα πάνω από τη νέα παραλιακή, δηλώνοντας υπερηφάνως ότι ολοκληρώνει το όραμα του Κωνσταντίνου Καραμανλή για την Αθηναϊκή Ριβιέρα και το άνοιγμα της πρωτεύουσας στη θάλασσα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω