Την τελευταία φορά που παρουσίασε δουλειά του στο Μουσείο Μπενάκη το 2011 αντλούσε τη θεματική του από τους αισωπικούς μύθους. Στη νέα έκθεσή στο κτίριο της οδού Κουμπάρη, ο Μανώλης Χάρος (φωτογραφία) εμπνέεται από φράσεις μέσα σε κλασικά αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας από συγγραφείς (όπως ο Ρόμπερτ Στίβενσον, ο Ιταλο Καλβίνο ή ο Κωνσταντίνος Θεοτόκης), τις οποίες χρησιμοποιεί ως τίτλους στα έργα του, ενώ κάνει μια παράλληλη αναφορά στην αλληγορία του Σπηλαίου από το έβδομο κεφάλαιο της Πολιτείας του Πλάτωνα. Ο εικαστικός παρουσιάζει περί τα 50 ζωγραφικά έργα, μαζί και μια κατασκευή μέσω της οποίας κάνει αναφορά στον κινηματογράφο και στο θέατρο σκιών, χρησιμοποιώντας την αφαιρετική του γλώσσα με τις εξπρεσιονιστικές προεκτάσεις και χρησιμοποιεί αυτές τις φράσεις ως «κρυφούς προβολείς» που φωτίζουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που τον απασχολούν, είτε σε προσωπικό επίπεδο είτε σε αλληγορικό και φιλοσοφικό.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω