Η Apple, σύμφωνα με πληροφορίες, σχεδιάζει να λανσάρει μια νέα υπηρεσία, που υπόσχεται να φέρει μεγάλες αλλαγές στον τομέα της ενημέρωσης. Η υπηρεσία θα επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν μια μηνιαία αμοιβή – της τάξεως των 10 δολαρίων – για να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά δημοσιογραφικών μέσων – εφημερίδες και περιοδικά, που διαφορετικά θα απαιτούσαν ξεχωριστές συνδρομές. Πολλοί περιγράφουν τη νέα υπηρεσία ως το «Netflix των ειδήσεων» και όπως επισημαίνουν ειδικοί αναλυτές, το επιχειρηματικό της μοντέλο θα μοιάζει περισσότερο με αυτό του Spotify, της εφαρμογής που παρέχει απεριόριστη πρόσβαση σε μουσικά έργα με μια μηναία συνδρομή.
Σε έναν ιδανικό κόσμο αυτή η νέα απόπειρα της Apple θα μπορούσε να ενισχύσει τα χειμαζόμενα μέσα ενημέρωσης. Οι υποστηρικτές της επισημαίνουν ότι με αυτόν τον τρόπο η σοβαρή δημοσιογραφία θα αποκτήσει μια πρόσθετη πηγή εσόδων και οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτήν χωρίς να χρειάζεται να μπερδεύονται με διαφορετικές συνδρομές. Παράλληλα τονίζουν ότι ενισχύει τις συνδρομές ως επιχειρηματικό μοντέλο, γεγονός που ενθαρρύνει τους εκδότες να δώσουν προτεραιότητα στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα των κλικ και κατ’ επέκταση στην αναβάθμιση του περιεχομένου τους. Θεωρούν ότι πρόκειται για μια ευπρόσδεκτη εξέλιξη, που θα βοηθούσε να αντιμετωπιστούν οι επιπτώσεις της εντελώς δωρεάν πρόσβασης, η οποία οδήγησε πολλά μέσα ενημέρωσης στον «πόλεμο των εντυπώσεων» με ανακριβείς ειδήσεις και παραπλανητικούς τίτλους προκειμένου να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τα διαφημιστικά έσοδα.

Ζητεί μοίρασμα
εσόδων 50-50

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω