Εχει περάσει σχεδόν μία δεκαετία από την εποχή που ο Μάτε Ρίματς, ιδρυτής και CEO της Rimac Automobili, ονειρευόταν να γίνει σοβαρός παίκτης στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ξεφεύγοντας από την πεπατημένη. Το να κατασκευάζει άλλωστε supercars στην Κροατία «απειλώντας» με τις επιδόσεις «του» τους παραδοσιακούς γερμανούς και ιταλούς κατασκευαστές του είδους θεωρήθηκε από ουτοπικό έως αναπάντεχο. Ο Ρίματς ωστόσο κατάφερε με τη στρατηγική του και την εξειδίκευση των στελεχών του στην ηλεκτροκίνηση να προσελκύσει το επενδυτικό ενδιαφέρον όχι μόνο της Porsche αλλά και της Hyundai, εξετάζοντας μάλιστα το ενδεχόμενο να αναλάβει τις τύχες της Bugatti, η οποία, όπως και η Porsche, ανήκει στον όμιλο VW.

Η επιτυχία της Rimac έγκειται στο γεγονός ότι δεν σταμάτησε ποτέ να εξελίσσεται, φτάνοντας έτσι στη δημιουργία του αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής με την ταχύτερη επιτάχυνση διεθνώς (0-97 χλμ./ώρα σε 1,85 δευτερόλεπτα) και μέγιστη ταχύτητα 413 χλμ./ώρα.
Το όνομα Nevera προέρχεται από τις ξαφνικές καταιγίδες που σαρώνουν με ταχύτητα τις ακτές της Κροατίας και το ίδιο το αυτοκίνητο αποτελεί τη μετεξέλιξη του πρωτότυπου ηλεκτρικού C Two που πρωτοπαρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2018 στην έκθεση της Γενεύης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω