Οι μηχανικοί κινητήρων εσωτερικής καύσης σε μοντέλα υψηλών επιδόσεων όπως το εμβληματικό GT-R θεωρούνταν ανέκαθεν η «creme de la creme» της αυτοκινητοβιομηχανίας. Για προφανείς δε λόγους σπανίως μιλούν για την ηλεκτροκίνηση που απειλεί όσο τίποτε άλλο τα δικά τους επιτεύγματα.

Ο Naoki Nakada αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα. Ως ένας από τους αρχιμηχανικούς κινητήρων της Nissan, ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη ορισμένων από τα πιο σημαντικά μηχανικά σύνολα της μάρκας, συμπεριλαμβανομένου εκείνου που εξοπλίζει το R35 GT-R.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω