Αυτά που περιμένει ο εμπορικός κόσμος από τη νέα χρονιά και τη νέα δεκαετία μπορεί να ακούγονται πλέον κλισέ αλλά είναι ακόμη ζητούμενα:

Πρώτον – και έχοντας τη δυσάρεστη εμπειρία του πρόσφατου παρελθόντος -, να καταφέρουμε αυτή τη φορά να αποφύγουμε τελείως οποιαδήποτε «προγράμματα προσαρμογής» που δεν λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαιτερότητες της χώρας, που δεν αξιολογούν την ικανότητα του κράτους να τα υλοποιήσει, που δεν έκαναν ποτέ τον κόπο αυτοί που τα συνέταξαν να ζητήσουν τη γνώμη και τη συγκατάθεση της αγοράς και της κοινωνίας για τις φαεινές ιδέες και τα ατελέσφορα μέτρα που εισήγαγαν.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω