Αυτό που οδήγησε την Peugeot στο θεαματικό σημείο ποιότητας και τεχνολογίας στο οποίο βρίσκεται σήμερα ήταν η φιλοδοξία να προσπεράσει τον γερμανικό ανταγωνισμό της διατηρώντας το ύφος της. Το νέο 308 είναι ένα εκκωφαντικό παράδειγμα αυτής της στρατηγικής, η οποία αναδεικνύει τη διαφορετική ματιά των Γάλλων στα πράγματα και σωστά υπερβαίνει έννοιες όπως «mainstream» ή «premium» που για πολλούς δεν έχουν και μεγάλη σημασία.

Το διαπιστώσαμε εδώ στο Autohub τον προηγούμενο μήνα συμβιώνοντας με την plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου, το εμπεδώνουμε ξανά αυτή την περίοδο με τη θεωρητικά «ταπεινή» υλοποίηση των 130 ίππων από τον βραβευμένο τρικύλινδρο κινητήρα PureTech των 1.199 κ.εκ. που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Με 20 ίππους περισσότερους από την παρόμοιας τεχνολογίας εισαγωγική έκδοση των 110 ίππων, αυτό το 308 φαντάζει ως η απολύτως ενδεδειγμένη βενζινοκίνητη επιλογή αν το κριτήριο είναι οικονομοτεχνικό, συνυπολογίζοντας και τη μεταπωλητική αξία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω