Ο,τι και να πούμε θα είναι για πάντα ο ζωγράφος της «Κραυγής», του πορτρέτου που συμπυκνώνει όλη την αγωνία, υπαρξιακή και μη, του σύγχρονου ανθρώπου. Ομως ο Νορβηγός Εντβαρτ Μουνκ (1863-1944) ήταν πάνω απ’ όλα ένας δημιουργός που ήθελε να καταστήσει ορατές πολλές από τις έντονες συναισθηματικές καταστάσεις που βιώνει κανείς όταν βρίσκεται αντιμέτωπος με τα σκοτάδια της ψυχής του. Σε επαφή με την εποχή του και τις τεχνολογικές εξελίξεις της, δεν διέφυγε την προσοχή του ότι η φωτογραφική μηχανή ήταν ένα μέσο που μπορούσε να χρησιμοποιηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Οχι βέβαια με τον «ορθό» τρόπο που θεωρούνταν δόκιμος όταν η φωτογραφία έκανε τα πρώτα της βήματα, αλλά αγκαλιάζοντας και αξιοποιώντας όλα τα λάθη και τις αδυναμίες αυτής της τεχνικής.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω